Vandaag had ik vrij, maar alsnog stond ik om half zeven op, want ik kon niet meer slapen. Natuurlijk was Lisanne al wakker en de rest sliep nog voor een half uurtje. Ik deed alles rustig aan, rustig wassen, rustig lopen naar de eettent en rustig eten. Ik heb toch alle tijd, na het eten liep Mick naar me toe. ’Goedemorgen Lyla, James verwacht je in een paar minuten in zijn tent. ’Zei hij, ik bedankte hem en liep richting James zijn tent. Daar aan gekomen klopte ik een soort van op de tent en James riep dat ik naar binnen mocht. Binnen ging ik zitten en James begon te vertellen. ’Goedemorgen Lyla, ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt en dat je lekker geslapen hebt?’ ’Ja, ik vindt het heel leuk met de meiden en heb heerlijk geslapen. ’Antwoorde ik, ’mooizo maar nu de echte reden waarom je hier bent. Nou eerst wil ik je welkom heten in de groep en wil ik je een beetje uitleggen wat er komende weken gaat gebeuren. Maar eerst dit; we vertrekken van plek naar plek om de twee weken, het is nog twee maanden rijden naar het verzet, zover wij weten.' ik knikte en James vertelt verder;' Je hebt zeven weken voor de vaardigheids test. Je kan het ook wel een training noemen, elke week doe je een andere vaardigheid. Je begint om acht uur en om vier uur ben je klaar, om half vijf tot zes uur doe je wat klusjes, zoals iedereen doet. Om zes uur gaan we eten maar dat wist en al. Je begint morgen met de eerste week. Je begint met paard rijden, als je nog vragen heb dan kan je ze aan mij of Mick vragen. Mick is je begeleider, hij traint je en legt samen met iemand anders je test af. Dit was alles watje moet weten tot nu toe. Je mag nu iets voor jezelf doen, als ik jou was zal ik het kamp doorlopen. Oja je traint zes dagen op zondag heb je vrij behalve als je een klus van mij krijgt. Je mag nu gaan.' ik knikte en bedankte hem en stond op. Ik liep naar buiten en ging verder met het kamp te verkennen, onderweg kwam ik heel veel mensen tegen die me begroete en me welkom heten in het kamp.
Nadat ik alles had verkent had, was het bijna etenstent en liep dus richting de etenstent. Na eten ging ik gelijk naar bed want ik was bestwel moe en had ene paar zware weken voor de boeg.------------------------
Dit is even een kort tussen hoofdstukje, niks bijzonders, dit zal niet te vaak voorkomen.
xxx Meggie
JE LEEST
What is my name?
FantasyDit verhaal gaat over een meisje die ergens midden in het bos wakker wordt en geen idee hoe ze heet of waar ze is. Ze gaat door heel veel heen om te ontdekken wie ze is. -------------