Love Me Dad 2

870 68 14
                                    

Love Me Dad - SANCI

2012

-ALLISON-


Elimi yavaşça kocaman olmuş karnımın üzerinde gezdirdim. Oğlum 8.5 aylık. İstemsizce doldu gözlerim...

Yeni doğacak oğlumun ellerimde günler sonra giydireceğim patiklerini tutarken onu, Harry'yi düşündüm.

Çocuğumu tek başına büyüteceğim düşüncesi beni çok üzüyordu. Aptal ben Harry'ye bir şey söylemedim ve şu an yalnızım. O lanet saatler ise gözlerimin önünden bir an olsun gitmiyor.


2011 BAR SABAHI

Uyandığım yatağı tanımaya çalışırken, sırtıma değen çıplak göğüse döndüm. Bu Harry'ydi. Yüzüne baktıkça tekrar ve tekrar o 'mavi içki' yi hatırlarken, kalkan yorganın altındaki çıplak bedenim ağzımı uzun süre açık bırakmıştı.

Ne? Çıplaktım! Dün gece... Ne yapacağımı bilemeden, yatakta doğruldum. Dün geceyi hatırlamaya çalıştım. Harry ve ben..

Yavaşça gözleri açılan Harry, biraz şaşırmış halde çıplak sırtıma elini sürdü ve ne olduğunu sordu.

''Biz dün gece ne yaptık Harry?'' Solgun sesimle sordum.

''Sadece biraz eğlendik.''


*GÜNÜMÜZ*


Onun o sözü söylediği günden bu yana; onu hiç görmedim.. İlk günler yani çocuk taşıdığımı öğrendiğim günler; telefonlarına cevap vermedim, evime geldi kapıyı açmadım ama daha sonrasında hamileliğin verdiği duygusal etkiye karşın dayanamadım ve onu ben aradım, onun evine ben gittim. Ama Harry yoktu. Nasıl olduysa Harry artık yoktu.

Oğlumun kıyafetlerine düzenlerken Jenny içeriye girdi. Bana ve karnıma öylece baktı.

***

''Ne kadar da iğrenç bir şey yaptığının farkındasın değil mi?! Karnın burnunda, doğurmak üzeresin ve o çocuğun babası burada değil Allison!''

''Lütfen Jenny. Yeter. Hiç olmadığı kadar mutsuz ve endişeliyim. Çocuğum doğmak üzere ve babası yok. Ne zaman oldu ki? O yatakta olan her şey orada kaldı.''

''Ama seni seviyordu Allison...''

''Onu bırakıp ben kaçtım. Hem bende onu seviyordum. Fakat onun çocuğunu taşıdığımı söyleseydim, bence her şey daha da kötü olurdu.''

''Aptallık ediyorsun... Harry'yi bulmak zorundayız!'' Hızlı adımlarla kapıya doğru yürürken, onu durdurmak için arkasından koştum ve tam o sırada karnıma giren sancı her şeyin başlangıcıydı.



Love Me Dad |HS|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin