2013
2013
Mavi İçki-HARRY-
Yeni hayat, yeni iş ve yeni arkadaşlar. Annemin isteği üzerine olmuş olsa da Amerika'ya gelmiştim. Burayı seviyorum ve 1 yılda epeyce alıştım.
Her şeyi geride bıraktım. Her şeyi! İngiltere'de ki evimi sattım, telefon numaramı değiştirdim ve sanal alemden tamamen koptum.Buraya gelmemin hiç bir gerçekçi sebebi yoktu. Annemin bir anlık kararı ve ağzından çıkan Amerika sözleri ile buraya gelmiştim. Her şey bitmişti.
En sevdiğim spor olan boksu da bırakmış, bana zarar veren alışkanlıklarımdan kurtulmuştum. Kötü çocuktum hala ama biraz eksik. Arkadaşlarım.. Zayn ve Louis ile görüşmemek beni üzüyordu. İngiltere.. Ülkemi ise özlemiştim.
Ülkeme... İngiltere'ye dair son anım ise; şimdiye kadar tek aşkına inandığım kızla yaptığım -yapmamam gereken- şey olmuştu. Allison! Bir daha göremedim onu zaten. Onu özledim mi?
Omzuma dokunan elle irkildim. Belime sarılan eller, sırtıma yaslanan bir baş.
"Günaydın sevgilim." Anastasia'ya göz ucuyla baktım.
"Günaydın."
"Erken uyanmışsın. Oysaki güzel bir gece geçirdik ve bunu sabah geç uyanarak değerlendirmeliydik." Ellerini belimden çekip ona döndüm.
"Sen değerlendirmişsin yetmez mi?" Yüzümü ellerinin arasına aldı.
"Dün içtiğimiz mavi içki çok güzeldi Styles."
-ALLISON-
Daniel'i kucağıma alıp, tombul yanağıma bir öpücük kondurdum. Mavi t-shirtü ve gri eşofmanı ile çok tatlı görünüyordu. Babasının da hayran kalacağı o;
Küçük oğlum her gün git gide büyüyordu fakat babasından şimdiye kadar hiç haber yoktu. Minik oğlum Daniel 1 yaşındaydı. Bu bir yılı babasız, bende desteksiz geçirmiştim.
Arkadaşlarım ve Harry'nin arkadaşları bugüne dek hep ona ulaşmaya çalıştılar. Fakat o artık İngiltere'de değildi. Nerede olduğunu kimse bilmiyordu aslında. Evi boştu ve telefon numarasını değiştirmişti. Bu sadece oğlumun babasız büyüyeceği haberi değil, benimde koskoca bir hayatı onsuz geçireceğimin haberiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Dad |HS|
FanfictionYatak odasının kapısından içeriye adım attığımda onları gördüm. O oğlumuza sert gözlerle bakıyor ve hiç konuşmuyordu. Bir kaç saniye sonra Daniel, babasına bir iki adım yaklaştı. Ve sadece üç yaşındaki, Harry'nin kabul etmediği oğlumuz; Harry'nin...