'Mutlu Sonsuz'

113 5 0
                                    

Mutluluk mu? yoksa Sonsuz bir aşk mı?
'Yeni bir hikayeye başlıyoruz seninle hayalet sevgilim'
O gün yine sıradan bir gündü, okulların açıldığı gün. Ben Barış 19 yaşındayım, hayatımda sadece bir kere âşık olmuş bir insanım. Macera dolu olayları severim. Atraksiyon benim göbek adım. Okula girdim kimse birbirini tanımıyor. Bu hissi ben geçen sene tatmıştım, açıkçası ben bir sene sınıfta kaldım da. Bu sene kararlıydım benimde güzeller güzeli bir prensesim olacaktı. Bu güzeli yaşıtlarımdan seçmek yerine yeni gelenlerden seçecektim ama bir sorun vardı âşık olmam gerekiyordu, derken önümden saçlarını savura savura önümden geçen bir melek vardı. Bu aşk mıydı? Sanmam ilk görüşte aşka inanmam sadece bir hoşlantı veya göz yanılması diyelim. Kendimi o kadar âşık olmaya adamışım ki dakika bir gol bir hemen sevgili olmaya karar vermiştim. Ama nasıl olacak, en iyisi üst sınıflardaki arkadaşlarımdan yardım alayım...
O günün akşamı:
Levent aradı sağolsun çok yakın dostumdur hemen buldu, adı da kendi gibi Melek'miş. Aman Allah'ım bunların hepsi bir rastlantı mı? Yarın ilk işim onunla tanışmak olacak çok mutluyumm.
Nihayet sabah oldu okulu bu sene bu kadar seveceğim aklımın ucundan geçmezdi. Bu sene mutlu sonsuz bir hikayeye tanık olmak istiyorum. Sevmek ve gerçekten sevilmek istiyorum, ya ben onu istiyorumm. Okula geldim bu arada aynı yaştaymışız, o buraya naklini aldırmış. Büfeye girdim kız arkadaş bulmuş oturuydu. İlk defa bir kız için cesaretimi topladım ve yanına gittim "Melek bir bakar mısın?" dediğimde onun ilk lafının beni bu denli şaşırtacağını bilmiyordum. İlk lafı şöyleydi...
DEVAM EDECEK...

SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin