... mesajda "yine seninle oynadım, gururunu paramparça ettim, seni kullandım zavallı çocuk" yazısını görünce anlık bir kriz geçirdim yani şok oldum. Ne diye bilirdim ki? Meğer herşey yalanmış. Eve gidip saçma bir şekilde ağladım ve öbür gün okula gitmek istemedim, gitmedim de. Ondan bu sefer gerçekten uzaklaştım, ona uğur böceğim ismini vermiştim ama benim duygularımı hiçe sayıp aşkımı kördüğüm etti. Peki bana karşı neden böyle lakayıt davranıyordu ki? anlam veremedim. Gitmediğim gün kendimi odaya hapsedip sadece düşündüm. Bana ilk söylediği kelimeler kafama takıldı; "böyle yapmak zorundaydım" bu ne demek olabilir. Ya biri zorladı bana bu oyunu oynamak için ya da bana kastı var...
3 gün sonra;
Üç gün daha kendime izin verdim okula gitmemek için yorganın altında bolca düşünme vakti buldum. Bence biri onun bana kötü davranması için zorladı. Okula gittim en yakın dostum Levent'e tüm olanları anlattım. Bana; benim fikrimin saçma olduğunu o kızın dolduruşlara gelmeyeceğini söyledi. Peki Levent o kızın dolduruşlara gelmeyeceğini nerden biliyordu? Kafamda deli sorular oluştu. Melek'le bugün göz göze geldim ama konuşma gereği duymadım. Hatta Melek'i hazmedememeye başladım. Onun bu okulda olması bile beni çıldırtıyordu. Okuldan çıktım hızlıca koşup Melek'le aynı izbana binmememiz için çaba sarf ettim ve onunla aynı trene binmedim. Sanki Levent'in benden sakladığı birşey vardı. Acaba oda mı Melek'e âşıktı? Kafama o kadar saçma sorular takıldı ki işte bir örneği; Melek'e bunları yaptıran Levent'miş gibi bile geldi ne saçma. 'Hayatım 5 günde sır kapısına döndü, nihayet hafta sonu geldi' derken yine bir mesaj ile irkildim...
Devam Edecek...