cnblue

453 15 3
                                    

Cnblue 2009 yilinda Japonya da ilk cikislarini yaptilar. 2010 yilinda Guney Korede  FNC entertainment adi altinda cikis yapmis bir rack grubudur. Grup 4 uyeden olusur uyeler:
Jung Yong Hwa
Khang Min Hyuk
Lee Jong  Hyun
Lee jung Shin'dir.
CnBlue acilimi: C:code(CN code namenin ki-   ~ N:name.~ saltmasidir.)
(Blue her uyenin temsil ettigi profil isimleridir.)
  Lee jong hyun B:burning
Kang min hyuk L:lovely
Lee jung shin    U:untouchable
Jung yong hwa E:emotional

Uyeler:
Jung Yong Hwa :22 haziran 1989 da Seul da dogdu. 1991 de ailesiyle birlikte Busan a tasindilar ve kariyerinin ilk adimlarini Orada atti. Universire egitimi icin Seul a geldiginde FNC misice katildi ve kariyeri basladi. Söz yazari, muzisyen, aktör ve sarkicidir. Ayni zamanda CNBlue nin duygusal(emotional)lideridir.

      Yildiz seklini sever.
     Ideal kiz tipi guzel gulumseyen kizlardir.
    

Lee Jung Shin:15 eylul 1991 de dogdu. Gruba Eylul 2009 da Kwan jin ile yer degistirerek bas gtarist olarak girdi. En genc uyedir.

Kang Min Hyuk:28 haziran 1991 de G.K. Goyang da dogdu. Grubun bateristidir. Ayni zamanda oyuncudur.
Hearstrings dizisinde Yong Hwa ile birlikte rol almistir.

Lee Jong Hyun:15 mayis 1990 da G.K. Busan da dogdu.

Bir roportajlarinda Lee Jung Shin:
    Grup evlerinde yasadiklari zamanlarda ev toplama islerinde Yong Hwa nin genellikle karisikligin olusmasina sebep oldugunu soylemistir.

   Ve Yong Hwa ve Lee Jung Shin birbirleriyle sakalasirlarmis ama Kang min hyuk ve lee jong Hyun sakalasmazlarmis.
 

Lee jung Hyun ve lee Jung Shin instagramda Turkiye icin paylasim yaptilar.
    

K-Pop, K-DramaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin