EXO

456 19 5
                                    

안녕하세요

Simdiki konum EXO arkadaslar.

EXO ile ilgili kisacik bir tanitim yapacagim once . Arkadaslar EXO 8 nisan 2012 tarihinde resmi cikisini ilk Mama albumleri ile yapmistir . Iki alt dali vardir. Bunlar Exo-k ve Exo-m dir. Exo k korece agirlikli sarki soyler. Exo m cince agirlikli sarki soylemektedir.
Hayranlarina Exo-l denir.
Ilk olarak on iki kisi olarak cikis yapmistir fakat su anda dokuz kisi olarak populerligini surdurmektedir.

Exo l liler Exo yu hala on iki kisi olarak sevmektedir. Cunku O sahneye sigmayan Exo unutulmaz.^~^

UYELER
Arkadaslar on iki uyedende kisa bilgi vericem lutfen anlayisla karsilayin^_^

Park Chan yeol:27 kasim 1992 de Seul da dogdu. Exo nun ana rapcisidir.
Sehun: 12 nisan 1994 te Seul da dogdu. Vokal ve dansci.
Baekhyun: 6 mayis 1992 de G.korede dogdu. Exo k ve Exo ana vokaldir.
Do Kyung soo(D.O): 12 ocak 1993 te Goyang da dogdu. Exo ana vokalist ve oyuncu. Tv ve filmleri Pure Love ve Older Brother.
Zhang Yixing:7 ekim 1991 de Cangsa da dogdu. Actor ve dansci.
Suho:22 mayis 1991 de seul da dogdu . Exo lider ve actor.
Kim Jong in(Kai): 14 ocak 1994 te Suncheonda dogdu. Exo vokal ve ana danscisidir. Ve actor dizisi ise Choco Bank tir.
Kim Min Seok(Xiumin):26 mart 1990da G. Korede dogdu. Exo vokalist ve danscidir.
Kim Jong Dae(Chen):21 eylul 1992 de Daejeon da dogdu . Exo ana vokalisti.
Lu Han:20 nisan 1990 da Pekin de dogdu. Vokal , danci ve grubun yuzu^...^
Kris Wu: 6 kasim 1990 da Guangzhou da dogdu. Bas rapci ve oyuncu . Filmleri Somewhere only we know, xxx.the return of xander cage , batiya yolculuk.
Huang Zi Tao(Tao): 2 mayis 1993 te Shandong da dogdu. Rapcidir.

Gruptan ayrilan uyeler,
Kris ,Luhan ve
Tao. Tao nun bedensel saglik durumu yuzunden endiselenen babasinin sirkete exo ya ve hayranlarina yazdigi bir mektuptan uc gun sonra gruptan ayrilmak zorunda kaldi.

Uyelerin gruptan ayrilmalarinin sebepleri konusunda soylentiler cok fazla ve bn Kris ve Luha nin tam olarak neden ayrildiklarini bilmedigim icin yazmadim lutfen bagislayin yanlis bilgi olsun istemedim. Ama ucude yakun tarihlerde ayrildilar. SM Entertainment sirketinin bu uc uyeye dava actigini da bir yerde okumustim ama tam olarak bilgim yok.

Aramizda EXO-L li olanlar var
mi arkadaslar ya da hangi uye
Sizin oppaniz ?

Benim idolum Sehun ama ben EXO-L degilim bn I GOT7 yim arkadaslar. Oppam BamBam^…^

      IGOT7 OLANLAR VARMI?


Uyeler  hakinda ki sorularinizi lutfen bana yorumdan yada msjden iletin . Ne bilmek istiyorsaniz bna bildirin lutfen ben sadece kisa bilgiler yaziyorum sorularinizi bna iletirseniz ayrintili aciklayabilirim.

Bu bilgiler yeterli olmadigi zaman bna sorularinizi iletin lutfen .
안녕가세요

K-Pop, K-DramaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin