School 2015 , 2015 in Nisan aylarinda baslayan bir k-drama dizidir.Dizi coktan final oldu.
Ama
Dizi baya ilgi gormustur.Lise yasamini anlatmasiyla da genclerin ilgisini cekmistir.Dizinin konusu
Yetistirme yurdunda bulunan kucuk iki ikiz kardesin bir tanesini evlat etmek uzere almaya gelen zengin bir bayanin ilk tanistigi kardesi degil de digerini almasiyla baslar.Kardesi yerine evlat edinilen kizin ikiz kardesine yaptigi bu suc yuzunden ici icini yemektedir.Ikizine surekli hediyeler gondermektedir.Evlat edilmeyen kardes ise okulda eziyet gormektedir. Okul cikislari yetistirme yurdunda calismaktadir. ve orada kalmaktadir.
Kiz icine kapanik birisi olarak buyumustur. Ama evlat edinilen kiz kendine guvenen guclu ve
sevilen bir kiz olarak buyumustur.Kiz kardeslerin gunleri boyle gecerken evlat edinilen kizin okulunda Bir gezi duzenlenmektedir.Bu gezi sirasinda diger kiz artik eziyete dayanamayip intihar eder ama olmemistir.Evlat edinilen kiz bu gezide kaybolur.Anne cok uzulmektedir ve her yeri aramaktadir.Kiz bulunmaz ama intahar eden kiz bulunur.Ama hafizasini kaybetmistir. Anne ,kendisi ve diger herkes onu kaybolan kiz zandeder. Kaybolan kiz kardesinin odasinda kalir.o kiz her seyi bildigi icin odasinda ipuclari vardir. hafizasi giden kiz gecmisteki bu olayi ogrenir ve hafizasi gelir . Anneye bir mektup yazip onu birakip eski yasadigi yurda geri gider. Bu sirada kaybolan kizi intihar eden kiz zannedip oldu zandederler. Ve anne mektupla ve kizi almaya gittiginde herseyi anlar.Ama ikiside kaybolan kizi oldu olarak biliyorlar.
Herkes kaybolan yani evlat edinilen kizi bulundu ama hafizaSi yerinde degil zandetmektedir. Diger kizi ise oldu biliyorlar kizin kendi okulunda oyle zandediliyor.
Ama ikiside yasamaktasir ve sagliklar .Yani dizinin sadece bi ufacik kismi boyle. Son bolume kadar neler geliyor bunlarin basina bi bilseniz. Anlayana kadar neler cektim☺☺ ama cok guzel bir dizi bu bolumlerden sonra okul ve ask hayati giriyor isin icine cok guzel bi dizi herkese tavsiye ederim .
Karisik diye izlemek istemessiniz belki ama burasi en karisik yerleleri sonra taslar yerine yavas yavas oturuyor. (Biraz karışık anlatmış olabilirim ㅋㅋ)
Arkadaslar yazicak konularda yardimci olun ,yoruma ogrenmek isyediginiz birseyler olursa yazin lutfen.
❤Sizi Seviyorum❤
👋안녕히가세요👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-Pop, K-Drama
Fanfiction......Güney Kore..... K-pop ve K-drama hakkında bilgiler Hayal etler ve tepkiler(gifli) Korece öğrenmek için bilgiler... İstek üzerine bölümler..