Merhaba arkadaslar bu sefer tepkiler bizden ama hayal etli tepki olucak bakalim sevecek misiniz?
Iyi okumalar..
EXO Sehun:
Sehunla sevgilisin iki haftadir falan konserler yüzünden birbirinizi göremiyorsunuz birgün görüntülü konuşurken Sehuna onu ozledigini söylüyorsun ve gozunden istemsizce yaşlar akıyor Sehun un sana bu(gif) sekilde baktigini gordun ne yapardin...
(#Dara:Aglama (adin) biraz sabret seni seviyorum. Diyor)
ZA:E Park Hyungsik:
Hyungsikle(sevgilisiniz) birlikte bir kafede birseyler iciyorsunuz ve sohbet ediyorsunuz. Biraz sonra onun eskiden sevgili oldugu idol kiz geldi nezaketen konustular ve kiz gitti. Tabii sen biraz bozuk verdin sana boyle(gif) bakan Hyungsik i gordun ne yapardin...
(#Dara:biraz kotu bakmis ama icinden bn nasil gonlunu alacagim bu tatlis askimin falan diyodur kesin)
GOT7 JB:
JYP de bir calisansin Got7 ile iyi arkadassin JB ile birbirinizi seviyorsunuz ama ikinizde sakliyorsunuz. Birgun sen Bambam ile sakalasiyorsun JB nin Bambam a bu (gif) sekilde baktigini gordun. Iki dakikalığına bir yere gidip geldin JB yi bambam a ' (adin) la-le oyle sakalasamazsin calisanlarla aranda bir mesafe olmali' gibisinden birşeyler söylediğini duydun ne yapardın...Geldiginde:
BigBang G-Dragon:
Koredesin.GD ile samimi arkadassiniz. Sana hep (sevdigin bi kelime) diye seslenirdi. Birbirinize mesafenizi her zaman korurdunuz. Birgün sen Turkiye ye geri döndün ve baya bi aradan sonra BigBang Turkiyede konser vermeye geldi sende konsere gittin ve en onlerdeydin. GD seni gordu (gif) gulumsedi ve (sev.kelime) soyledi. Herkes sarkinin ortasında ne dedigini anlamaya calisirken o guluyordu ne yapardin...
B.A.P zelo:
Sirkette kamera arkasi calisanisin ve Zelo ile birbirinizi seviyorsunuz herkes biliyor ama sevgili degilsiniz . Zelo sana acilmaya utanıyor. Birgun klip cekiminde mola verdiginiz sirada hep birlikte sakalasip gulusurken Zelo ile goz goze geliyorsunuz ve utanarak baslarinizi one egiyorsunuz. Bunu goren Yong guk 'Aishh yeter! Birbirinizi seviyorsunuz ve bunu herkes biliyor sevgili alacaksanız olun artık.' diyor. Sen daha cok utanip basini egiyorsun ve yan gozle Zelo ya baktiginda sana boyle(gif) baktigini goruyorsun ne yapardin...
(#Dara:sey evet onu seviyorum diyor ne karsilik verirdin?)
Bu bolumu boyle yazdim begenirseniz devamini getiririm ... Guzel okumuşsunuzdur umarim. Ne yapardiniz bn ne yapardim bnde gercekten cok merak ediyorum...
안녕히가세요👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-Pop, K-Drama
Fanfiction......Güney Kore..... K-pop ve K-drama hakkında bilgiler Hayal etler ve tepkiler(gifli) Korece öğrenmek için bilgiler... İstek üzerine bölümler..