안녕하세요
Istek tepki geldii👯(uzgunum cok cok ve cok gec geldigi icin)
Gece uyuyamuyorsun ve biasin senin uyuman icin neler yapar(ayni evde kaliyorsunuz):
Jae park:
Gece boyunca uyuyamadigin icin Jae ye sacma sapan kiyafet defilelerinin ve sacma danslarinin gosterisini yapiyorsundur. Çaresizce bütün bunlara katlanmaya calisan Jae artik dayanamayıp *hayatim artik yatmamiz gerekiyor uyumasakta sadece isigi kapatip gozlerimizi dinlendirsek nasil olur?* diye soylenir.
Young K:
Uyuyamadigin icin yatakta bir saga bir sola dönüyorsun ve surekli mizmizlaniyorsun. Ve Young dayanamayip (gif) senin basinin iki yanina yaslanarak dogrulur ve *ne yapmak istiyorsun eger amacin oyunsa bunu guzel oynayacagim bebegim.* der.
Sungjin:
Uyuyamadigini ona soylediginde * sana hikaye okursam belki uyursun (adin)* der ve yaklasik 2 saat sonra hala uyumadiginda hikayeyi hiddetle anlatmaya baslar.
Dowoon:
Sen surekli Dowoon u durtukleyip uyuyamadigini seninle ilgilenmesini söylüyorsun o da *hayatim bak burani (gif) ovarsan uykun gelirmis. Senin icin yapmamı ister misin?* (tamamen uydurdu)
Wonpil:
Uykunun gelene kadar birlikle izlemeniz icin sana film acar.ama senin bir turlu gelmeyen uykun ve senin icin ayakta olan yorgun Wonpil (gif)
Junhyeok:
Sen uykunun olmadigini soylediginde seni temiz hava alip dolastirmak icin disariya cikartir. Ama artik cok yoruldu ve uykusu geldi ve sana eve gidip uyuman icin yalvarir.
Lutfen oy verin ve yorum yapin arkadaslar..
Ve istekleriniz varsa yazin.
Yeni bolum attigimda haberdar olmak icin beni takip edin ve kitabi kutuphanenize ekleyebilirsiniz arkadaslar.Korece orneklerine devam edeyim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-Pop, K-Drama
Fanfiction......Güney Kore..... K-pop ve K-drama hakkında bilgiler Hayal etler ve tepkiler(gifli) Korece öğrenmek için bilgiler... İstek üzerine bölümler..