9.BÖLÜM''FİND''

4 0 0
                                    

Onları görmek gerçekten tuhaf bir histi hepsi ağlayarak sarıldılar bana yabancıydım bu malikaneye, ihtişamlı kıyafetlere, sanki bunlar bana göre değildi...

Manuel kulağıma eğildi ''eski hayatını beğendin mi külkedisi?'' dedi, beğenmedim şimdi anladım herşeyi, kazadan önce zengindim ve mutsuzdum, sevdiğimi bıraktım çünkü ailem zengin bir koca bulmam konusunda beni hırpaladılar, kaza yaptığım uçakta tek ben vardım çünkü uçak bana aitti ve sevdiğime kavuşmak için binmiştim o uçağa ve kaza yaptım, hafızamı kaybettim...

Bana anlattıklarıyla taşlar yerine oturmaya başlamıştı, yavaş yavaş hatırlıyordum herşeyi kısa kısa görüntüler geliyordu gözümün önüne...

''Peki ya kocam, kocam nerede onu da merak ediyorum'' dedim, annem ellerimi tuttu gözümdeki yaşları sildi, ''kocan mı? bana kocanı mı soruyorsun şaşkınlık içindeyim kızım kocanı sen hiç sevmezdin ki, her gün başka karıyla yatardı, senin onunla abin için evlenmiştin'' dedi, abim için mi benim abim mi vardı o zaman neredeydi?, ellerimi çektim, meraklı gözlerle ''abim nerede o zaman?'' dedim.

Bir anda suratı düştü mahvolmuş yüz ifadesiyle ''abin öldü, onu sen öldürdün kızım'' dedi, ne! nasıl yani bu! bu olamazdı! ben katil miydim? bir cana nasıl kıyabilirdim...


SUSKUN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin