Derince daldığımız sohbetten çıktık, mutfağa gittik ve bardakları yıkadım tam içeri gidecektim ki kolumdan tuttu ve gözlerini bana doğru dikerek ''önce sana bir isim bulmalıyız'' dedi. Mutlu olmuştum beni bu kadar sahiplenmesi hoşuma gidiyordu tuhaftı yani ikimiz için de zor bir hayat olacaktı ama bu zorlukları beraber aşacaktık ve sonunda mutluluğu bulacaktık...
Kıkırdadım ve ona dönerek '' bul bakalım, yeni ismimi sabırsızlıkla bekliyorum'' dedim, salona girdik ve oturduk...
Sigara ikram etti ve bir duman alarak derin sohbete girdik. '' senin adın bence barbara olsun'' dedi, ne kadar çabuk bulmuştu. Şaşkın gözlerle ona bakarak '' ne kadar çabuk buldun'' dedim, hüzünlü gözlerle bana baktı ona ne olduğunu sorduğumda '' bu isim aşık olduğum kadının'' dedi.
Üzülmüştüm başımı önüme eğdim ve ''ben senin aşık olduğun kadının gölgesi olarak mı kalacağım'' dedim, bunu istemiyordum onun sevdiğinin gölgesi olamazdım her bana baktığında onu hatırlamasını istemiyordum. Elini çeneme koyarak başımı kaldırdı, gözlerini gözlerime dikti ve ''sen benim aşık olduğum kadının gölgesi olarak değil aşık olduğum kadın olarak kalacaksın'' dedi...
Şaşırmıştım, ne demek istediğini bir türlü anlayamamıştım ona bu dediğini açıklar mısın dediğimde ellerimi avucunun içine aldı ve ''yıllar önce beni terk eden kadın sensin, bunu sana söylemek istemiyordum ama yeniden başlarız diye düşündüm ne olur beni affet'' dedi.
Bu olamazdı onu öylece terk eden kadın ben olamazdım inanamadım kendime bunu ona nasıl yapardım nasıl ikinci bir defa yıkardım onu acılarına terk etmişim meğersem onu...
Bunu bana söylemediği için ona kızmamıştım aksine keşke söylemeseydi ve böyle bir suçluluk duymasaydım şimdi nasıl yüzüne bakardım nasıl onunla yeni bir hayata başlardım bu acı onun içinde duracaktı, gitmeyecekti ve hala beni affet diye yalvarıyordu...
Gözümden yaş süzüldü başımı kaldıramadım gözlerine bakamadım sigarasını söndürdü ve bana bakarak '' üzülme, üzülecek birşey yok suçlu benim söylemedim sana kızdın biliyorum'' dedi.
''Evet! evet manuel kızdım ama söylememene değil beni hayla affedebilmene kızdım bunu kendine yapma seni acılarına terk etmiş bir kadına bu kadar iyi davranma...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN AŞK
Romancebüyük bir uçak kazası sonucunda hafızasını kaybeden ve geçmişe dair hiçbirşey hatırlamayan, kazadan önce ise çok zengin olup mutsuz bir hayata mahkum olan barbara kaza sonrası hiçbirşey hatırlayamadığı için psikolojikmen yatalak kaldı.. onu bu durum...