Uyandığımda kendimi bir evde buldum sıcacık bir soba vardı karşımda, ısındığımı hissettim ilk kez etrafa bakındım küçük ve şirin bir evdi ama kimse yoktu sonra kapı açıldı içeri bir erkek girdi korktum ve ayağa fırladım ona kim olduğunu sorduğumda dışarıda ateşten ölmek üzere olduğumu ve evsiz kaldığımı farkedip beni kucağında eve taşıdığını söyledi bende ona güvenmediğimi gitmek istediğimi söylediğimde bana '' güven kolay birşey değildir bilirim belli ki çok çekmişsin seni anlarım sende beni anlarsın zaman herşeyin ilacıdır'' dedi.
Ona inandım, güvendim sözleri beni etkiliyordu elimde değildi ona bağlanıyordum başımı koyacak bir omuz bulduğumu farkettim ona öylece bakıyordum gözlerimi ayırmadan...
gözüme giren saçlarımı çekti ve ''kahveye ne dersin hı? bence reddetmeyiz değil mi?'' dedi, evet olur dedim ve oturdum oda mutfağa gitti öylece düşünüyordum tanımadığım bir adamın evinde kalıyordum ama başka çarem de yoktu tek çıkışımdı o benim...
elinde kahvelerle geldi oturduk televizyonu açalımmı dediğimde'' ne televizyonu bırak şimdi konuşalım dertleşelim'' dedi, neden olmasın dedim ve kahvemden bir yudum aldım...
'' öncelikle adını öğrenebilir miyim ?'' dedim. en azından adını bileyim, dışardan o kadar yakışıklı ve sert bir erkeğin içinde neler olup bitiyor merak ediyordum. '' adım manuel peki ya senin ?'' dedi adı gerçekten çok güzeldi kendisine o kadar yakışıyordu ki..Bana adımı sorduğunu fark ettiğimde ''adım yok varsada hatırlamıyorum'' dedim gülerek oda güldü şaka felan yapıyorum sandı ama ciddileşince anladı ve '' anlat bana'' dedi...
'' ben bir uçak kazası geçirmişim gözlerimi açtığımda hastanedeydim kafama büyük bir cam girdiği için hafızamı kaybetmişim adımı ailemi hiçbirşeyimi hatırlamıyorum.. yalnız hissettim kendimi çok yalnız hissettim kaçtım hastaneden ve sonra hatırladım ki yerim yok evim yok ailem yok bende banka yattım işte öyle sen bulmuşsun...
''gerçekten üzücü ve ağır bir olay yaşamışsın ama merak etme artık senin ailen benim istersen tabii, yeni bir düzen kurarız sana bir isim koyarım çalışırız mutlu mutlu geçiniriz ne dersin?'' dedi. Mutlu olmuştum, mutlu olmuştuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN AŞK
Romancebüyük bir uçak kazası sonucunda hafızasını kaybeden ve geçmişe dair hiçbirşey hatırlamayan, kazadan önce ise çok zengin olup mutsuz bir hayata mahkum olan barbara kaza sonrası hiçbirşey hatırlayamadığı için psikolojikmen yatalak kaldı.. onu bu durum...