BÖLÜM 1-YAĞMUR

7 0 0
                                    

1997-30 mayıs

Yağmurlu bi mayıs günüydü.İzmirli Burak öğretmenin evinden"BABA OLDUM"-diye bi kaç dakikalık ses eşidildi.Onun güzel,nur topu gibi bi kızı olmuşdu.
Bi kaç dakikanın ardından sesler kesildi.Burak ağlıyordu,doktor karısının son bi kaç dakikası kaldığını söyledi ve onları odada yalnız bırakarak dışarı çıkdı.Burak Halenin yanına yaklaşdı ve yatağın yanındakı sandelyeni yanına çekerek eyleşdi.

HALE:Burak ben seni hayatda hiç kimseyi sevmediyim kadar sevdim..

BURAK:Dur.Konuşma sevgilim.Kendini konuşarak yorma.

Hale parmağını Burağın dudağına götürdü,diğer parmağıyla kendi gözyaşını sildi ve devam etdi.

HALE:Burak beni dinle.Ben kızımızın ilk söylediyi kelimeyi,koşarak yanımıza gelmesini,okula ilk gitdiyi günü,aşık olacağı erkeyi,evleneceyini,torunlarımızın olacağı günleri görmeyi her şeye değişerdim.Ama hayat acımasız.Sen bunları bensiz görüceksin.-bir an durdu fazla konuşduğu için yorulmuşdu ama yinede konuşmaya devam etdi.

HALE:Siz bunları yaparken ben sizi gök yüzünde mutlulukla izliyo olucam.Kızımıza iyi bak.Senden son bi ricam kızımızın ismini YAĞMUR koy.O,Burakla Halenin Yağmurlu hikayesi olsun...

BURAK:Hayır, Hale beni yalnız bırakma.Ölme ölemessin.

Yağmurla Burağın göz yaşları gök yüzünden hızla yağan yağmura karışıyodu.Kainatda onlara eşlik ediyor ve birlikde bu hayatın acısını çıkarır gibi ağlıyolardı.

3-YIL SONRA

Burak Yağmuru iyi bakamadığı için zorlukla bile olsa yetimhaneye bırakmışdı.Sonra Ahu isminde bir kadınla evlenmişdi.Ve.....



Hikayemi her cuma günü paylaşmayı düşünüyorumVote ve yorum yapmayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir YAĞMUR HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin