Çamur

353 25 0
                                    

Medya : Enes
İlk kitabım hatalarımı görmezden gelin lütfennn..
Vote lamayı unutmayın...

HAYAL'DEN :

Sabah annemin beni öpmesiyle uyandım diyemiyorum çünkü kulaklarımı çınlatan alarmın sesiyle uyandım ve tabiki saati yere fırlattım. Bu sene kırdığım ilk saatimdi. Bu gün okulun ilk günüydü ve yeni bir koleje başladığım için çok fazla önyargım vardı. Yataktan kalkıp duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra iç çamaşırlarımı giydim ve üzerime ne giyebileceğimi düşündüm. Yaklaşık on dakika dolapla bakıştıktan sonra elime yırtıklı kot şortumu ve kısa model olan düz siyah tişörtümü aldım. Kıyafetlerimi üstüme geçirdikten sonra siyah converslerimi giydim ve düz siyah çantamın içine bir defter ve kalem kutumu attım. Ayrıca yedek kıyafet koymayı da unutmadım. Saçlarımı iyice kuruttuktan sonra düzleştirdim ve sadece rimelimle şeftalili dudak kremimi sürerek alt kata kahvaltı yapmaya indim. Annemler sofradaydı. Yanlarına gittim ve yerime oturdum.
"Günaydınnnn!" dedim tüm neşemle annemlere.
Annem;
"Günaydın tatlım. İstersen seni bugün okula baban bırakabilir."
"Teşekkürler anne ama kendim gitmek istiyorum."
Babam;
"Peki kızım sen bilirsin,yolu bulabilirsin değil mi?"
"Evet bulurum baba."
Okulum evimize çok uzak olmadığından kendim yürüyerek gidebiliyordum. Kahvaltımı yaptım ve evden çıktım. Kulaklıklarımı takarak " Avril Lavinge - Rock N Roll" şarkısını açtım ve yürümeye başladım. Giderken arkamdan hızla bir porsche geldi ve yerdeki bütün çamuru üstüme sıçrattı. Ben ağzım açık bir şekilde üstüme bakarken araba geriye doğru geldi ve tam sürücünün olduğu taraftaki cam açıldı içeride ki çocuk benim yaşlarım da görünüyordu ve cebinde bi tomar para çıkarıp bana uzattı;
"Al şu parayı karşıdaki mağazadan giyecek birşeyler alırsın."
Ben ağzım açık bir paraya bir de çocuğa bakmaya devam ederken sonunda kendime geldim ve elindeki parayı aldım o sırıtırken;
"Senin parana ihtiyacım olduğunu sanıyorsan çok yanılıyorsun sen git bu parayla kendine biraz seviye al!!." diyerek parayı yüzüne fırlattım. Çocuk bana ölümcül bakışlarını atarak arabasının gazına bastı ve hızla ilerlerken hemen elime yerden bir avuç taş aldım ve arabaya fırlattım. Tam isabetti ve araba feci çizildi işte o an çocuğun frene bastığını fark ettim ve geri geri gelmeye başlayınca koşarak mağazaya gidip kabine girdim. Yedek kıyafetlerimi çıkartıp hızlıca üstüme giydim. Çamtamdan ıslak mendil çıkartıp vücudumdaki çamur lekelerini ve converslerimi sildim. Saçlarımın da uçlarına biraz geldiğinden birazını ıslak mendille temizledim ve çok görünmemesi için rastgele bir dağınık topuz yaptım. Dudak kremimi de sürdükten sonra aynaya baktım gayet güzel görünüyordum. Mağazadan çıktım. Çıkmamla ağzım açık kaldı.

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir 15 tatile girdiğimiz için sıksık yeni bölüm yazıcam...
Vote vote voteee....

UNUTTUN MU BENİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin