Enes ?!

108 3 4
                                    

Arkadaşlar bazılarınız hikayeyi beğendiğiyle ilgili yorumlar yapmış açıkçası beni çok mutlu ettiler. Bende sizler için yorumları görür görmez yeni bölüm yazmaya başladım umarım beğenirsiniz öpüyorum canlarım..

2 HAFTA SONRA :

Son kez baktım babama. Ellerimi onun buz kesmiş yüzüne götürüp son kez okşadım. Ve son kez onu öpüp kokusunu iyice içime çektim. O gitti. Beni bırakıp çok uzaklara gitti. Ona kırgınım çünkü artık kimse bana prensesim diyemiyecek, kimse koruyamıyacak beni kötülüklerden, kabus gördüğüm zamanlar babama sarılıp uyuyamayacağım artık. Ve en kötüsü de unutacağım baba kokusunu. Babamı toprağa gömerlerken gözyaşlarımı ve hıçkırıklarımı tutamıyordum. Nasıl beni bırakırdı? Peki ya şimdi ne olucak. Ben ve annem sağlıklı bir şekilde hastaneden çıktık. Ama babamı kaybettik. Bir daha da bulamayacağız zaten.
Arkamdan bana iki çift kol sarıldı. Biri Rüya'ydı. Peki ya diğeri kimdi? Arkamı dönmemle Enes'i gördüm. Onu fazlasıyla özlemiştim. Gidip bende ona sarıldım. Saçlarıma öpücükler kondururken bir yandan da mırıldanıyordu.

" Seni bir daha asla bırakmıyacağım. "

5 AY SONRA :

Annemle bir restoranta gideceğiz. Benimle konuşmak istediği bir konu varmış. Ne olduğunu cidden merak ediyorum. Odama çıkıp hazırlanmaya başladım. Siyah bir elbise giydim. Bir de siyah topuklu ayakkabı ve çantayla tamamdır. Eyeliner çekip göz kalemi ve rimel sürdüm. Açık pembe rujumu da sürdüm ve hazırım. Saçlarımı zaten bir kaç saat önce uçlarını bukle bukle yapmıştım. Annemle arabaya bindik ve 15-20 dakikada restoranta gelmiştik. Şöförümüz kapıyı açınca indim ve restoranta doğru ilerledim. Annemle yemeklerimizi söyledikten sonra annem konuya girdi.

" Hayal'cim senin de bildiğin gibi babanın vefatından sonra ikimiz de çöktük ve yanlız kaldık. Evde bir erkeğe ihtiyacımız var. Ve ben bir süredir bizim şirketten birisiyle görüşüyorum. Çok iyi birisi ve seninle tanışmasını istiyorum. Ve bir de oğlu var. Onunla da anlaşacağına eminim. Ve siz de tanıştıktan sonra senin de iznin olursa evlenmeyi düşünüyoruz. He bir de o da eşini kanserden dolayı kaybetmiş. Haberin olsun istedim."

Annemin söylediklerine sinirlenmedim. Hatta açıkçası sevindim. Annem bu adamı anlatırken bile gözlerinin içi parladığına göre bu adamı cidden seviyormuş. Ciddileşerek sırtımı dikleştirdim ve bakışlarımı suyumdan çekerek anneme döndüm.

" Görüşmemize gerek yok anne. Düğün en kısa zamanda yapılsın. Kanserden ölen eşiyle ilgili konu açıp huzursuzluk çıkartmam merak etme. Bir üvey kardeş istemezdim ama pek sorun değil. Senin mutlu olman yeterli."

" Peki kızım sen öyle diyorsan."

Yemeğimizi yedik ve biraz sohbet ettikten sonra eve döndük. Yorulduğum için direk odama çıkıp pijamalarımı giydim ve kendimi yatağa attım.

3 HAFTA SONRA :

Düğün günü sonunda geldi ve hazlanıyorum. Düğün değil de nişan desek daha doğru olur. Nişan ufak birşey olacağı için çok abartmadım ve siyah pullu ve sırtı açık bir elbise giydim. ( multimedyada var. ) Siyah fazlasıyla yüksek topuklu ayakkabılarımı giyip yeniden siyah el çantamı aldım. Saçlarımında uçlarını bukle bukle yaptıktan sonra makyaja geçtim. Çok az fondoten sürdüm ve kapatıcıyla kusurlarımı kapattım. Biraz da bronzer ve aydınlatıcı sürdüm. Bol bol rimel ve göz kalemi sürüp eyeliner çektim. Takma kirpik takıp bordo ruj sürdüm. Rujum gibi ojelerim de bordoydu. Hazır olunca kendi arabama bindim ve nikah salonuna sürdüm. Annemle Serkan amca evlendi ve sonunda düğün bitti. Ama üvey kardeşimi hala görmedim. Serkan amcanın evine gittik ve Serkan amcanın oğluna seslenmesiyle merdivenlerden inen kişiye bakınca şok oldum. Enes?! Nasıl olur?!

Arkadaşlar biliyorum kısa oldu ama kusura bakmayın canlarım 1-2 güne bir bölüm daha atıcağım bu şimdilik sizi tatmin etmek içindi umarım beğenmişsinizdir. Hepinizi öpüyorum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UNUTTUN MU BENİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin