Canlarım yb yazmayalı çok oldu bu yüzden sizden çok özür dilerim. Ama bu bölümden sonrakiler için mükemmel olaylar düşündüm ve uzun yazıcam umarım sizi tatmin eder. Ayrıca yazdığım bölümlerin çok kısa olduğunu fark ettim ve bölümlerimi daha uzun tutmaya karar verdim.Sizi seviyorum. İyi okumalar..
Mesaj yine aynı numaradan gelmişti;
Yarım saat kaldı. Yarım saat sonra okulun arka bahçesinde beni bekliyor ol. Bekletilmeyi sevmem..
Kimdi bu? Ne istiyordu benden?
Aklımdan çeşit çeşit sorular geçiyordu. En iyisi gidip öğrenmekti ve benim bir an önce orda olmam gerekiyordu.Hemen altıma Nıke taytımı ve üstüme bol beyaz tişörtümü giydim. Saçımıda at kuyruğu yapıp yine Nıke' ın kıyafetime uygun olan air max spor ayakkabılarımı giydim.
Hızla evden çıktım. Yoldan geçen bir taksiyi durdurup okula sürmesini söyledim.Okula girdiğimde tam 1dk vardı. Koşarak arka bahçeye gittim.
Karşımdaki kişiyi görünce şok oldum. Ne yani ben Enes'ten mi korktum?"Sen miydin Enes ya?"
"N'oldu beğenemedin mi?"
"Yok ya ne alakası var biraz ürkmüştüm o mesajlardan sonra ama seni görünce, şaşırdım."
"Ben diycektim ki beraber bişeyler yapalım mı? Evde canım çok sıkılıyorda."
"Tamam ama nereye gitsek ki?"
"İstersen önce birkaç kıyafet alalım ordanda bara geçeriz."
Düşündüm de hiç fena olmaz aslında. Ayrıca en yakın arkadaşım Rüya ve Rüzgarla da hep bara giderdik ama bu aralar pek görüşemiyoruz.
"Süper olur!!"
Dedim seviçle.
*************************
10dk'lık bir yolculuk sonunda alışveriş merkezine gelmiştik. Hemen birkaç mağazaya baktım ama birşey yoktu. En son bir mağazayı kestirdim gözüme. Burası tam bana göreydi. Rockcılar için özel olarak açılmıştı sanki. Zaten adı da 'rockn roll' du. Ben öyle süslü püslü şeyleri pek sevmem. Küçüklüğümden beri böyleyimdir. Annem bana barbie bebekler alırdı ama ben saçını, kolunu, bacağını kesip bide kafasını koparıp çöpe atardım hep. Bir sürü yarış arabası markasının serisini özenle saklardım. Ama kıyafette nadiren süsleniyorum ve makyajı da unutmayalım makyaj yapmaya bayılırım.Ayrıca kendi kendime de gitar ve piano çalmayı öğrendim. E tabi bas gitarı da es geçmeyelim. Neyse ben hemen Enes'i kolundan çekiştirerek mağazaya soktum.
"Evetttt işte buldumm sonundaaa!!" (Multimedyada)
Kıyafeti alıp kabine girdim ve denedim. Tam olmuştu ve çok yakışmıştı. Biraz açıktı ama kimin umrunda. Kabinden çıkmamla 32 diş sırıtmam bir oldu. Eneste kıyafetini almıştı ve yanında rüya vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTTUN MU BENİ ?
RandomHayal ; Sıradan bir hayatı var. Aşırı güzel. Çok zengin bir ailesi var. Ailesi için çok önemli. Enes ; Umursamazın sözlük anlamı. Bir dediği iki olmaz. Zengin ve şımarık züppenin teki. Ailesinin en değerlisi. Tabi bir o kadar da yakışıklı. Peki ya...