Canlarım uzun bir zamandır yeni bölüm atmıyorum bu yüzden size özel Enes'in ağzından bir bölüm yazıcam.
Rüya'yı görür görmez koşup boynuna atladım. Çok özlemiştim onu. Hep beraber AVM'den çıktık. Rüya'yı eve bıraktık. Enes beni kendi evine götürdü ve ikimizde üstümüzü değiştirmek için ayrı odalara çıktık. Cidden çok güzel dizayn edilmiş bir evdi. Genellikle siyah,gri ve beyaz kullanılmıştı. Aslında Enes ailesiyle yaşıyormuş ama yine de kendine ait bir evi varmış.
ENES'TEN
"Hayal hazırsan çıkalım."
"Tamam"
Çıktığım da Hayal'in üstündeki kıyafeti görmemle ağzım açık kaldı. 'Hiç giymeseydin.'
"Niye kötü mü olmuş ben çok beğendim."
Sesli mi düşündüm ben şimdi?
"İç ses dış ses hatlar karıştı pardon." Ne dedim ben şimdi?! Cidden malım.
"Kötü mü olmuş yani?" Aha bu kız benden de mal.
Bu ne lan heryerin açıkta." Süper olmuş."
"Tamam hadi gidelim o zaman."
Bu kılıkla mı? Asla." Tamam hadi."
Arabaya doğru yürüyüp sürücü koltuğuna oturdum. Hayal de yanıma oturunca önce onun sonra da kendi emniyet kemerimi bağladım.
Teybe uzanıp bir müzik açtı.
Bundan sonrasını "mor ve ötesi - bir derdim var" ile okuyabilirsiniz.
Bir yandan da kendisi şarkıya eşlik etmeye başladı.
"Bir derdim var artık tutamam içimde
gitsem nereye kadar kalsam neye yarar
hiç anlatamadım hiç anlamadılar "Bende ona eşlik etmeye başladım. Bu şarkıyı çok seviyorum. Ayrıca sesi muazzamdı e tabi benimde sjjsjsjsjs.
"Herkes neden düşman herkes neden düşman."
Şarkı bittiğinde bizde bara gelmiştik. Arabadan çıkıp bara doğru yürümeye başladık. Barın ismi. "Black Stars"dı. Güzel.
Bence de yani Hayal çok güzel.
Kapa çeneni mıstıfa mıstık.
Şey mustafa benim iç sesim de yani benim kafa yine gitti. Hatlar koptu. Çekmiyo. Beynim yanıyo. Şimdi kulağımdan akıcak. Neyse. Sustum.
Kapıdayken tam nüfus cüzdanımı çıkartıcakken Hayal gerek olmadığını söyledi. Nedenini sorunca da cevap vermedi. İçeri girdiğimizde her yer siyahtı. Buraya ilk defa geliyordum. Aslında buraya gelmemizi Hayal istedi.
Lan yoqsa bu kızın sevgülüsü filan mı var.
Mıstıfa seni açılmış ve çok geldiğinden açık paketle masada bırakılıp da diğer gün gofretin bayatladığını görmüş ve gofreti hırsla çöpe fırlatmış bir çocuk edasıyla aklımın en derinliklerine atiyrım.
Girdiğimizde direk barmenin yanına gittik.
"Oooo hoş geldin black girl."
Ben sana didim. Sevgülüsü var diye.
Ben seni aklımın en derin yerine atmamışmıydım mıstık.
Ok. Bye.
Hayal'e 'bu ne iş' bakışlarımdan attım. Anlamış olcak ki cevap verdi.
"Hadi ama Enes bu bar benim." didi göz devirerek.
He tamam. Ne?! Yuh! Çüş! Bunun barımı var.
Barın ismini beğenmen normal çünkü sahibi de güzel ;) .
Siktir git mıstıfa.
İkimizde birer tane jack daniels söyledik. Etraftaki birçok erkek Hayal'i kesiyordu. Şeytan diyor geçir yumruğu yüzüne de aklı başına gelsin. Neyse ya bana noluyorsa.İçkilerimiz bitince bir kez daha söyledik ve bir kaç tane daha içtikten sonra dans pistine çıkıp dans etmeye başladık. Ben yorulup bar sandalyelerine geri oturdum. Hayal hala dans ediyordu. O sırada tanımadığım bir kız gelip dudaklarıma yapıştı. Tanrım! Hayal' de görmüştü. Yüzündeki hayal kırıklığını görebiliyordum. Mavi gözleri griye yakın bir mavi tonuna döndü. Ve gelip bana birşey söyleyip gitti. Söyledikleri içini parçaladı.
"Sana inanmıştım. Pislik herifin tekiymişsin."
Tam da düşündüğüm gibi, herşeyi yanlış anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTTUN MU BENİ ?
RandomHayal ; Sıradan bir hayatı var. Aşırı güzel. Çok zengin bir ailesi var. Ailesi için çok önemli. Enes ; Umursamazın sözlük anlamı. Bir dediği iki olmaz. Zengin ve şımarık züppenin teki. Ailesinin en değerlisi. Tabi bir o kadar da yakışıklı. Peki ya...