#5

180 7 0
                                    

Okuldan çıktığımda koşarak eve gittim. En beğendiğim ve en uygun olan elbisemi giydim. Eylül ayı olduğundan biraz sıcaktı. Elbisemde doğal olarak miniydi.
Size bişey itiraf etmem gerekirse biraz heyecanlıyım. Sonuçta adam hem yakışıklı hem sebaırlı hem de adam gibi adam yani. Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Annem olamaz diye düşündüm. Kapıyı açtığımda karşımda Ela yı gördüm.
"Anlat bakalım noluyo Defne Hanım?"

Muzipçe gülümseyip anlattım.

"Hani ben ağlarken bi çocuğa çarpıştım ya işte teneffüste sen cem iletken bende kahve alıp dışarı çıktım. Tam yürürken yine o çocuğa çarptım. Ama bu sefer geçenki gibi değildi. Çocuğun üstüne kahve döktüm ve onu sileyim derken üzerine düştüm. Öpüşecekmiş gibi hissettim. Senden ne haber?"

"Wuhuu sen ve o çocuk düşünsene. Ha bizde işte öyle tatilde naptın diye felan konuştuk. Veee eeee beni öptü."

"Yok artık."

"Ha birde bişey diyeceğim sen o çocuğa çarpmadan önce bişey anlatacaktın. "

O bunları derken alarmım çaldı. Ya ne ya zamanımı çok iyi kullanamıyorum. Bu yüzdende evden çıkmak için alarm kurdum.

"Elaşkım benim gitmem lazım. Byy"

"Üff peki."

Somurtmuştu. Bende onu bebek gibi sevdim.

"Amanında amanın benim minik Elam üzülürmüymüş. Hadi yeter ben kaçtım."

Çantamı alıp evden çıktım.

Chay cafede buluştuk.

Not: Ela Ankara'da oturuyor.

Tam önüne gelmiştimki çantam elimden düştü. Gözümden yaşlar aktı. Cana hızlıca söyledim.

" Başka bir yere gidelim can. "

"Sen nasıl istersen."

Koştuk.

"Can kızılaya gidelimmi? "

"Harika olur"

Metroya binip gittik. Bu seferde cafeye geldik. Oturduğumuzxa benim ağladığımı hatırlayıp sordu.

"Defne neden ağladın ve buraya geldik?"

"Bişey yok."

Israr etti.

"Defne lütfen! "

"Can sonra anlatsam."

"Peki."

Kırılmıştı. Ama ne yapabilirim daha tanışamadığım bi çocukla nasıl bu kadar yakın olabilirim. Ayrıca bana acımasını istemiyorum. Hava değişikliği yapayım diye sordum.

"Nerde oturuyorsun? "

"Akyurt. Sen?"

"Yok artık bende. Neresinde?"

"Defne buraya daha yeni geldiğimiz için bilmiyorum."

"Peki."

Garson geldi ne alırdınız dedi.

"Ben bir iskender birde kumpir alayım. Sen ne alırsın Defne?"

Oha bunları nasıl yiyecek?

"Ben kumpir ve kola alayım."

"Bende kola alayım."

Siparişler geldiğinde hemen yemeklere yumulduk. Karnıma bir ağrı girdi.

Ölene Kadar Benim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin