Gözlerimi açtığımda nerde olduğumu anlayamamıştım. Ama ellerim acıyordu. Baktığımda bağlı olduğunu gördüm. Neredeydim ya ben? Ben bunları düşünürken kapıdan biri girdi. Uyuyormuş numarası yaptım. O da yedi zaaa. Kim olduğunu merak ettim ama bakmadım. Açıkçası korkuyordum. Şey.. Tecavüz etmesinden!? Gerçekten çok korkmaya başladım çünkü bana yaklaştı, yaklaştı, yaklaştı... Dudağımda bişey hissettim. Özel organına tekmeyi indirecekken ayaklarımında bağlı olduğunu gördüm. Aman tanrım!? Lanet olsun!? Sadece kolunu ıssırabildim. Birden kolunu başımın üstünde ve ayaklarını ayaklarımın üstünde hissettim. Çok korkuyorum. Birden bağırmayı denedim.
"İmdaaaaat!!"
"Şşt, güzelim seni burada kimse duyamaz."
Kim bu sapık yaa!? Daha adamı bile tanımıyorum. Birden göğsümün hafif yukarısında bişey hissettim. Olamaz !? Bu pislik adam bana dokunmuştu. Üzerimde düğmeli gömlek vardı. Kahretsin!? Hafif hafif açmıştı düğmeleri. Birden ayağımda, daha sonra ellerimde birşeyler hissettim. Oh şükürler olsunki çözmüştü. Olan gücümle özel organına tekmeyi attım. Ve hemen kaçmaya başladım. Adamın yüzüne baktığımda maskeli olduğunu farketmiştim. Hemen telefonunu alıp kaçtım. Ama bi sorun vardı. Telefon kilitliydi. Bin tane şifre denedim ama olmadı. Uf beyse bununla vakit kaybedemem . Koşmaya başladım. İleride bi büfe vardı.
"Pardon, kimse yokmu?"
Birden bi adam eğildiği yerden kalktı. Bana baktığında maskesini gördüm. Olamaz. Bu villadaki adam. Kaçmaya çalıştım. Ondan biraz ilerdeydim ama bir anda yere yığıldım.
Canımlar kitabı beğeniyorsanız lütfen likelıyın. Kitabın kitlesini genişletelim. Lütfen. Öpüldünüz😘😘 . Bu arada sizce kaçıran kim? Tahminleri bekliyorum!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölene Kadar Benim Ol
RomanceHer anımız Mutlu geçmez. Hayatta hem Mutlu, hem üzüntülü anlarımız vardır...