O Kep Benim

298 18 6
                                    

Alev Karaatlı:
Lan yeter artık! "ne var kumsal!nee!?!" sabahın köründe başıma dikilmiş anırıyo!"kalksana mal!bu gün mezun oluyoz sen götünü devirmiş yatiyon!hayvanat!!"diye cırlayınca onu otuz iki yerinden pıçaklayıp o mezuniyet elbisesine kefen niyetine sarıp gömmek geldi içimden ama sonra kıyamadım gardaşıma..."bak kumsal..."dedim yalvararak"sana yalvarıyorum rahat birak beni!"diye cırladım."cırlama lan öğlen oldu kalk yoksa...."dedi merakıma yenik düşerek yerimden fırladım ve üstüne yürüdüm."yoksa??"dedim tek kaşımı kaldırarak."Zeka diyorum hani herkeste yok ya?"dedi ve gülerek odadan çıktı.meydi bu şimdi?kafama dank eden şeyle sinirden dolaba tekme attım.mal uyandırmıştı beni işte!biliyor çok meraklı olduğumu.slk!!!kısaca bizi size tanitiyim.Ben Alev Karaatlı ve kardesim dediğim insan nam-ı değer Kumsal Demirhan.neyse kalkmışken hazırlsniyim bari...üstümdeki pijamaları hiç çıkarmadan aşşa indim."kahvaltı hazır mı???"dedim esniyerek."tabiki sultanım hizmetciniz hazırladı(!)"dedi alay ve sinirle."Afferim kül kedisi adam oluyon"dedim sırıtarak.oda elindeki yumurtayı kafamda kırarak tavaya döktü."hayvan!"diye cırladım.işte böyle birbirimize laf atarak laf sokarak kızdırarak fln kahvaltımızı pardon öğlen yeyimizi yedik.koşa koşa heycanla yukarı çıkan kumsala gülerken kolumdan tutulmasıyla bende yukarı doğru koşmak mecburiyetinde kaldım.oda girer girmez elbisemi elime tutuşturdu."Giyin!"diye bağırdıktan sonra hızla kendininkini giymeye başladı.bir yandan da söyleniyordu."ayy kesin yetişrmiycez!bak hep senin yüzünden!mal!götünü devirip yatmasaydın öğlene kadar şimdi böyle olmazdık!"allam yarebbim!"kızım nen uykumdan taviz vermem sen ne bok yersen ye"dedim."bon oykomdan tovoz vormom son no bok yorson yo!"ağzını gözünü eğerek beni taklit etti."manyak karı!"diye mırıldandım.hızla omuzlarımdam tutup makyaj masasına oturttu.
"Lan kumsal defileye mi çıkıyoz bacım!"dedim kafama hafifçe vurdu."yani bir nevi öylede denebilir!"dedi.gözlerimi abartılı bir şekilde gözletimi devirdim.maşayı eline alırken bende fatiha okumaya başlamıştım...
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Helal olsun sana vallahi bir an kendimi manken karılardan zamnettim." Sırıtarak "rica beybi"dedi "tmm şimdi senin götün kalkmadan evden çıkıyoz" dedim. Gözlerini devirerek merdivenlere yöneldi bende peşinden. Evden önce ben çıktım kumsalda peşimden kapıyı bacayı kitlerken garaja yöneldim. Ikimizinde bebekleri aynı marka ama farklı renk. Benim bebeğim koyu mor BMW Z5 onun ki de Pembe (!) BMW Z5 havalı bir şekilde arabalarımıza bindik. Arabaların üstünü açtık ve birbirimize baktık. Bu bakışların anlamı yarış benimle bebek! Demekti. Havalı bir şekilde "ah sen yenilgiye hiç doymiyicaksin dimi tatlom?"dedim ağzumu yamultarak. Oda alayla güldü "ha ha ha var mısın?yokmusun? tatlom?" Dedi oda benim gibi ağzını yamultarak. Bakmayın öyle cici bir kız olduğuna oda benim gibi meraklı arabalara yarışlara hız'a!"Herzaman!" Dedim ve arabaların mototlarını gürletmeye başladık.karşı komşumuz nermin teyze 50. Yaş8na ayak basmayı becermiş ama bizle uğraşmamayı öğrenememiş bir türlü."ayy ayy yine başladı bunlar zır zır zır arabalari ottürmeye!"allam bu kadın insanı katil eder."pişt nerminooo! Koskoca BMW ya bu! boru deyil ne zir zir diyon!?!?"diye bağırdım."kizim zir zir ötüyo işte!"diye cırlayınca sabır diledim."ya nermino ordan dinleyince bu canavar gibi motordan sen gerçekten 'zir zir' sesini mi işitiyon!"diye çemkirdi kumsal "ne pok yerseniz yeyin!"diyip atara geçip içeri girdi nermino.ben kahkaha atarken kumsal gazı köklemişti."Pislik!"diye bağırarak bende gaza yüklendim.Aynı hızda bayağ hızlı gidiyorduk en sonunda o kadar hızlandık ki ikimizde "huhhuhuhuuuuu huuu!"diye çığırmaya başladık.okulun sokağına girerken karşıdan bizim gibi uçan iki araç pardon çarpılmadan söyliyim RANGE ROWER girdi karanlıkta pek seçemedim ama bebeyimin farları sayesinde birinin lacivert birinin siyah olduğunu gördüm bize alaylı bir gülüş bahşettiler hızımızı düşürmüştük.kumsala bakınca oda bana baktı parmağımla onları gösterince başını aşşa yukarı salladı aynı anda vitesi indirince gaca bastık. Şu an şhow yapiyorduk omların da kaşları çatılmış hızları artmıştı. Tmm sakin ol alev şu an bir range rover ile yarışmadığını farz et!hadi bebeyim yapabilirsin.lumsala kısa bi balış atınca onunda kendi kendine hararetle konuştuğunu gördüm hızla birbirimize yaklaşıtken milim farkla çok trhlikeli bir şekilde drift çekerek tozu dumana katarken lastiklerin çığlığına bütün bahçe bize dönmüştü.aynı şekilde arkamızdaki ikili de keskin bit drift ile yan yana park etmiştik.direksiyona öpücük kondururken "afferim bebeğim yine beni yarı yolda bırakmadın çok teşekkürler! "Dedim ve indim sevinçle kumsalla yumruklarımızı tokuşturduk arkamızı dönünce taş,kaya,meteor insan dışı yakişikli varliklar alayla bize bakıyordu.arabadan cübbe ve kepimizi aldıktsn sonra Aynı şrkilde havalı bir hâlde arabayı kumsalla kitledik ve ikimizin arabasından aynı anda gelen "bip"sesiyle gülümsemem yayıldı onlarda aynı anda arabalarının kapılarını kapatıp kilitlediler meydan okurcasina.müdürün anonsu ile bizde dahil tüm bahçe o tarafa yöneldi.
Yazardan:
Çınarla rüzgâr hafif şaşkınlık hafifte hayranlıkla baktı.Bozuntuya vermediler hiç cool bir şrkilde kızlara bakmaya devam ederken rüzgarın mırıltılarına alayla güldü"olm kolay lokma deyil bu fıstıklar!"dedi.kızlar sıraya giderken bir yandan da cübbeleri ni ve kepleri takmaya çalışıyorkardı.erkeklerde ayni şekilde.müdürün sıkıc8 konuşması yerine kızları dinliuorlardı beyler."kızım hava civa bir yana ama çocuklar fena deyildi dimi?"diye cıvıldadı kumsal.beyler sırıtırken rüzgâr kumsalı gözüne kestirmişti.Çınar merakla alevin cevabını beklerken alev gözlerini devirip kimsalın kafasına hafifçe vurdu."zevksiz!tiplere bak çay demle resmen!"dedi abartılı bir şekilde beyler istemsizce önce birbirlerine sonra üstlerine baktılar.bu kez kumsal alrve bi tane geçirdi"mal!az sallada inansınlar bari!?salak çarpılcan şimdi!"çınarla rüzgâr geri geri bir kaç adım atarak gülmeye başladılar.sonra kendilerine gelip tekrar kızların arkasına geçtiler.sonra müdüre kulak verdiler."hadi hayırlı olsun gençler!kepleri fırlatıyoruz! 3-2-1!"diyince herkes keplerini fırlatmıştı rüzgâr ve çınarda annelerinin hatrı için (!) Herkez keplerini aramaya başlayınca çınar ayağının dibine düşen keple sırıttı.tam eyilip alıcakken bir kişi daha kepin ucundan tutunca kaşlarını çattı."pardon ama o beni-" alevin lafını kesen ikisindede olan şaşkın ifade.alev boğazını temizleyip doğruldu."kepimi alabilirmiyim canım (!)"dedi meydan okurcasına çınar kaşlarını çattı çok oluyordu bu kız!o kepi bulup annesine götürmesse annesi onu diri diri keserdi!"bana bak kızım o kep benim!"dedi ve kepi kendine çekti hızla.alav sinirle yumruklarını sıktı daha sonra oda kendine çekti kepi "versene be adam insanın asanını bozma!o kep benim!bana ait yani anlatabiliyormuyum acaba?!?"dedi sinirle."bana baksana sen benim kim olduğumu biliyormusun!?"diye hiddetlendi çınar."insan olmadığın kesin onu biliyorum ama!!"diye cırlayıp kepi tüm gücüyle kendine çekti.çınarda inada binmişti bir kere yoksa umursamazdı ama damarına basmıştı bu kız"son kez söylüyorum ver şu lanet şeyi!yoksa-"diyemeden lafını böldü alev "naparsın!?"dedi alev tam ağzını açmıştı ki çınar ın lafini bu kez rüzgâr böldü"çınar al kepini buldum"dedi çınar kaşlarını çatarken arkadan kumsal geldi "pişt alev buldum kepini"diye seslenince alev sinirle soludu "hayır kumsal benimki çınar kişisinde (!)" Diye çıkıştı.çınarda gözlerini devirip "hayır rüzgâr benimkide şu kız bozuntusunda!"diye bağırınca aralarında tekrar çekişme başladı.bir alev kendine çekiyordu kepi bir çınar.en sonunda ikisinin elinin ortasına yapancı bir el konunca tüm gözler oraya döndü gözlüklü bir kız"pardon şey...o kep benim galiba ben alabilirmiyim?"dedi ürkrkçe.alev kepi çınarın elinden çekip kıza verdi "şey pardon ya hepsi bu davarın suçu biz gidelim sen ona hesap sorarsın ok baby??"dedi ve kumsalın bileğinden tutup hızla ilerlediler.arkalarında sinirden kuduran bir adet çınar bırakarak.içinden geçirdi "bu kızlar harbide kolay lokma deyil ama karşılarında çınar kayahan ve rüzgâr akhan var onlar kolay lokma deyilse bizdr kolay çiğneyiciler deyiliz!!!

ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BU BENİM İLK KİTABIM. AMA İNŞAALLAH SERİLERİ GELİCEK. BELKİDE DAHA SONRA BAŞKA BİR KİTAP...
ARKADAŞLAR BEĞENİLERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...

Mafyalar Aşık Mı Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin