He changed my life

4.9K 188 3
                                    

  Dvacetiletý miláček šoubyznysu William Mourner najde, po proflámované noci, v jedné z bočních uliček ležet mladého chlapce, který je celý od krve a má na sobě pouze špinavé tílko. I když by to do něj nikdo neřekl, rozhodne se, že ho vezme k sobě domů a bude se o něj starat. Jedním z důvodů byla lítost, ale hlavní důvod bylo, že se mu onen chlapec moc líbil a toužil vidět jeho oči a úsměv, který se mu bude vervou mocí vykouzlit na tváři. Což si ani neuvědomuje, přestože ho to k mladému chlapci táhne, pořád si nalhává, že je to jen jeho blízký kamarád a necítí k němu něco více. 

Sedmnáctiletý Elliot Volmmet je chlapec, který po přiznání svým rodičům, že není ten za koho ho měli a z jeho strany se vnoučat nedočkají, skončil na ulici. Rodiče to velmi špatně nesli a dali mu na vybranou. Buď si najde přítelkyni, která mu ukáže, že vážně není ten, kdo si myslí že je, a nebo se sbalí a vypadne z jejich baráku. Jeho rodina byla extrémně homofóbní. Všichni až na jeho bratra ho zavrhli. Elliotovi bratr pomáhal a sehnal mu bydlení, na které mu přispíval. Elliot si po nějaké době našel práci v baru, kde pracoval jako číšník a uklízeč zároveň. Jednoho dne se mu to stane osudným, když bude vynášet koš do popelnice, ukryté v jedné z bočních uliček. Tam ho přepadne banda pěti opilých slizkých chlapů, kteří ho znásilní a zbijí. Elliot upadne do bezvědomí.. 



***

Ciano!

Rozhodla jsem se, že zkusím napsat nějakou povídku s homosexuálním podtextem.

Doufám, že se vám bude líbit.

Pravidelné přidávání začne prvního února s tím, že díly by vycházeli jednou za dva týdny, nejspíše.. :)

Přeji příjemné čtení!

S láskou

hokejkaa-11 xxx

ILYSM ♥

Btw.: Pokud jste homofobní, tak to prosím nečtěte, protože se mi nechtějí poté číst nepříjemné komentáře. I když tam moc toho nebude a vždy budu před kapitolou varovat.

Děkuji za pochopení!

He changed my life ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat