n i n e

2.2K 141 1
                                    

*pohled třetí osoby*

Zatímco se chlapec na posteli rozkoukával po pokoji a v hlavě mu vířila kopa otázek, nejen na to, jak se sem dostal, ale i otázky typu, co dělá u onoho pohledného chlapce ze včerejšího večera v baru, se druhý zrovna probouzel z bezesného spánku, který ho provázel vždy, když nespal ve své posteli. Kvůli tomu nenáviděl cestování s filmem, protože se nikdy pěkně nevyspal a dnes tomu nebylo jinak, i když se nacházel ve svém domě.

William se protáhl, jak bylo jeho zvykem, přičemž zjistil, že ho bolí záda. Byla to ukrutná bolest, ale nechtěl si stěžovat, protože věděl, že Elliot musí cítit větší. I tak si dal příslib, že na křesle už nikdy v životě spát nebude. Už vůbec ne na proutěném!

,,Už jsi vzhůru, Elliote?" optal se chlapce, ležícího, v krkolomné pozici, na posteli.

Oslovený chlapec se na chvíli zastavil, protože si nevzpomínal, že by mu říkal své jméno.  Z transu ho probrala až další otázka.

,,Bolí tě něco?" William byl velice svědomitý a z nějakého důvodu se měl potřebu jmenovaného Elliota chránit, ať už před nebezpečím vnějšího světa či před ostatním nebezpečím, které představovalo nějaké vybavení jeho vily. Například meče u jednoho z rytířských brnění, které ani nevěděl proč tu má. Nebo jen obyčejné kuchyňské nože či špendlíky.

,,J-jo... M-mů-žu m-mít ot-tá-otázku?" zeptal se koktavě, i když to nebylo ze studu, nýbrž z té bolesti, která mu střílela z kostrče až po spánky. William mu i tak rozuměl.

,,Jasně, že můžeš, ale řekneš mi, kde tě to bolí," pohrozil ukazovákem, i když s mírným úsměvem. Elliotovi se tváře zbarvili do jemného odstínu růžové.

,,K-kde to jsem a k-kdo j-jsi?" vykoktal mladší mladík.

Pro Elliota neznámý mladík, pro nás známý pod jménem William Mourner, se nad jeho otázkami pouze pousmál a na obě otázky mu odpověděl.

,,Jsem William Mourner, místo, kde jsi, je můj dům," usmál se. Začal se bát, jestli náhodou Elliot nepatří mezi fanoušky jeho filmů a nezačne hned jančit, že je u něj doma, jako by to jiní udělali. A to nejen slečny, ale udělali by to i mladí či starší pánové.





He changed my life ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat