William:
,,Williame, prozradíte nám něco o filmu, který právě točíte?" zeptala se mě moderátorka na jednu z nejstupidnějších a nejčastějších otázek, které jsem poslední dva roky slýchával.
,,Budu vám muset odpovědět jako vždy. Ve smlouvě jsem se zaručil, že nic o filmu neprozradím a i kdybych to neměl ve smlouvě, nic se nedozvíte, protože to bych vám tu mohl přeříkat celý děj a poté by na něj nikdo do kina nešel, takže.. ne, neprozradím," mrkl jsem a nasadil jeden ze svých naučených úsměvů.
,,Ach, tak se necháme překvapit. Prozradíte alespoň, zda hrajete hlavní roli a kdy bude předpremiéra?" další z těch mých oblíbených otázek..
,,Tohle vám prozradím, abyste měli o čem mluvit a psát. Ve filmu hraji jednu z hlavních postav a předpremiéra je zatím naplánovaná na přelom května a června. Datum není ještě přesně určený, protože se mohou naskytnou technické či jiné problémy a nemuselo by se vše stihnou do určitého data, k tomu máme v týmu jednu těhotnou ženu a dva nastávající tatínky, kteří mají své těhotné polovičky doma a všechny jsou v pokročilejším stádiu těhotenství. Tímto bych jim chtěl ještě jednou pogratulovat a doufám, že jsem nevyzradil něco, co jsem neměl. Když tak se moc omlouvám," ukončil jsem svůj delší monolog.
,,Pro teď opustíme vaši pracovní kariéru a zaměříme se na vaše soukromí," zákeřně se usmála ne moc hezká moderátorka.
Jen jsem pokývl a usmíval jsem se od ucha k uchu.
,,Mnoho vašich fanynek jistě zajímá, jestli jste v nějakém vztahu či jestli někdo obsadil vaše srdce?" řekla moderátorka svůdným tónem, který se mnou, ale nic nedělal. Nevím proč.. nejspíš to bylo tím, že mě nepřitahovala. Většina si myslí, že jsem na prsaté zmalované a namyšlené blondýnky, jsou na omylu, protože takovéto typy mě odpuzují. Tím pádem i tato moderátorka.
,,Hah,.. věděl jsem, že dnes tato otázka padne," zasmál jsem se a se mnou i všichni lidé v hledišti, po uklidnění jsem pokračoval: ,,Je tu člověk, přesněji lidi, kteří obsadili mé srdce a navždy v něm zůstanou, protože bez nich bych tu nebyl," řekl jsem.
Vždy odpovídám takto vyhýbavě. Jistě, že ti lidé jsou moji rodiče a mladší sourozenci. Bulvár si to, ale vždy přebere po svém a někdy se i dočtu, že mám přítelkyni a dítě. Za to jim vždy zatleskám a vysměji do obličeje. V mých dvaceti letech jsem ještě ani neměl pořádný vztah a většinou šlo jen o sex.
,,Prozradíte o jaké osoby se jedná?" opřela se o opěradlo křesílka.
,,Jelikož už mě nebaví číst titulky, že mám manželku a dítě, což je v mém věku blbost, co si budeme nalhávat, že?" zasmál jsem se, zase se zasmál celý sál, dokonce i ta blonďatá nádhera, která si hraje na moderátorku, se zahihňala. Po uklidnění davu, a moderátorky, jsem pokračoval: ,,Jedná se o mé rodiče a mé dva mladší sourozence. Vlastně o celou mou rodinu. Citový vztah k ním mám silnější než ke komukoliv jinému. Nemyslím si, že se mezi ně dostane někdo jiný," odpověděl jsem s úsměvem.
,,Co není, může být," koketně se usmála blonďatá moderátorka a natočila si jeden pramen svých prodloužených vlasů na prst s dlouhým gelovým, a určitě i ostrým, růžově nalakovaným nehtem.
,,To sice může, ale nemyslím si, že se to někdy stane," pousmál jsem se a zakroutil hlavou.
Rozhovor se v tomto duchu nesel ještě nějakých třicet minut. Otázky byly většinou na stejné téma a moderátorčino koketování nepřestávalo a možná, že i stupňovalo.
Byl jsem rád, když jsem mohl jít domů.. Tedy spíše oslavit někam do baru to, že jsem tento rozhovor přežil.
*****
Ciano!
Je tu první kapitola tohoto příběhu. Doufám, že se vám to líbí, i když je to na začátku.
Všechno v příběhu berte s rezervou, přece jen, je to moje první gay povídka.
Příští kapitola bude z pohledu sedmnáctiletého Elliota Volmmetta.
Doufám, že se těšíte:)
Pár následujících kapitol se bude odehrávat převážně v baru, kde Elliot pracuje.
Poté už se dočkáme jedné z nejdůležitějších zápletek celého příběhu.
Ke kapitole pridávám můj oblíbený song Dear Maria, Count Me In od All Time Low. ❤
Nebudu déle zdržovat váš drahocenný čas a užijte si zbytek tohoto nenáviděného dne ➡ pondělí.
S láskou
hokejkaa-11 xxx
I love you so much ❤Ps: na mém profilu najdete nový příběh s názvem Girl with sunglasses. Je to obdoba příběhu Boy of Songs, akorát v tpm rozdílu, že GWS je z pohledu písničkpvého kluka, za to BOS je z pohledu jeho obdivovatelky; holky se slunečními brýlemi.
By the way: další díl zde bude přesně za týden 8.2.2016. :)
ČTEŠ
He changed my life ✔
RomanceJedna událost. Dva chlapci. Příběh Elliota Volmmeta a Williama Mournera. (C) 2016 hokejkaa-11 (psán 25.1.2016 - 17.3.2017) #FREELGBT