t w e n t y s i x

1.7K 119 6
                                    

third person:

,,Williame, vyjádříte se ke své vztahové situaci?" ptala se jedna z reportérek, která se zúčastnila tiskové konference ohledně Williamova a Elliotova vztahu.

,,Jistěže se k tomu vyjádří, jen počkejte na začátek této tiskové konference, která začne, až se dostaví všechny osoby, které se mají účastnit," řekl Willův manažer a spiklenecky na Willa mrkl.

,,Na koho se ještě čeká?" vyptával se redaktor jednoho z nejslavnějších bulvárních časopisů.

,,Na velmi důležitou osobu, která by zde měla být do pár minut," usmál se William.

Zrovna v dobu, kdy Will domluvil, se otevřeli dveře a vešla osoba, na kterou všichni tak očekávaně a netrpělivě čekali. Kdo jiný mohl vstoupit než samotný přítel přítomného herce? Samozřejmě, že nikdo. Většina lidí z místnosti ho považovala za Willova kamaráda, ba dokonce začínajícího kolegu. Málokoho napadlo, že by to mohl být jeho přítel.

,,Kdo to je?" volali snad všichni redaktoři a reportéři.

,,Prosím o klid!" ozval se znovu Willův manažer Jeff.

Když se všichni uklidnili, tak pokračoval.

,,Dnes jsme se tu sešli, abychom vám odhalili tajemství okolo vztahu Williama Mournera, který, i když se mu nechtělo, svolil a povolal tuto tiskovou konferenci. Všichni, hlavně pan Mourner a jeho drahá polovička, abyste dbali na jejich soukromí a více se v tom nešťourali. Děkuji za pochopení, můžete začít klást dotazy."

,,Dobrý den, Gillian Jewelry, deník Sun&Moon. Řekněte nám, jste ve vztahu, pane Mournere?" 

,,Dobrý den, nečekal jsem, že začnete takto zostra. Teď abych vám odpověděl. Ano, jsem ve vztahu s nejdokonalejší osobou na světě," usmál se William a Elliot ho po očku sledoval, zatímco něco ťukal do svého telefonu.

,,David Fells, Rush of Celebrities news, Jste ve vztahu s chlapcem nebo dívkou?"

,,S chlapcem," položil svou ruku na Elliotovo stehno.

,,Kelly Woods, LA Times, Bojíte se, že přiznáním vaší homosexuality, klesne vaše oblíbenost u filmových fanoušků?"

,,Ne, nebojím. Nevím ani čeho bych se měl bát, protože láska je pro každého a je jedno, zda je dotyčný s dívkou či s chlapcem, hlavní je, že je šťastný a to já v této fázi života jsem."

,,Wendy Roots, blog Wall attractions, Nezajímají vás názory vašich fanoušků?"

,,Samozřejmě, že názory fanoušků mě zajímají, rád se s nimi se vším podělím a jsem rád, když jsou spokojeni s tím, co dělám, jak se mám a podobně. Potěší mě i to, když se se mnou chtějí podělit o jejich radosti či strasti, rád jim nějak pomohu. Jejich názory mě zajímají, jen by měli pochopit, jak už jsem říkal k minulé otázce, že jsem momentálně v této fázi života šťastný a nezáleží na tom, zda s dívkou či s chlapcem."

,,James Tacker, AAC, Prozradíte nám jméno vaší drahé polovičky?"

,,Pokud on sám bude chtít, tak ano," usmál se William a koukl se na klidného chlapce vedle něj. Všechny překvapilo, že je tak klidný. Jak mladému herci, tak i jeho manažerovi to bylo divné. On byl však na pozornost zvyklý z baru. Vlastně, i když byl malý, tak se na něj kladla velká pozornost, jelikož jeho babička je bývalá slavná modní návrhářka a její syn - Elliotův otec - slavný podnikatel.

,,Dobrý den, jmenuji se Elliot Volmmet a jsem Willův přítel," chopil se slova Elliot a usmál se na Willa. 

Poté už se kladly otázky ohledně jejich vztahu. Padli i takové, na které nikdo z účastníků neodpověděl, protože, kdo by sděloval do novin, jestli je Top či Bottom, nebo jak dlouhého ho má jeho drahý?



{: 560 slov. Další díl :) Už nám chybí pouze epilog... ano je to tak. :( w/ ♥ hokejkaa-11 xx :}




He changed my life ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat