e p i l o g u e

2.4K 131 8
                                    

*third person*

Hned po rozhovoru, se mladý pár vydal směrem ke svému domovu. Oba se již těšili, protože to byl velmi namáhavý den a zájem reportérů a redaktorů jakékoliv informativní instituce, byl masivní. Každý měl alespoň dvě otázky.

Starší z páru - William - byl zaskočen. Nečekal, že to Elliot vezme tak dobře a sám se představí. Když on si vzpomene na své začátky s redaktory, bylo to hodně zvláštní. Vlastně ani neřekl své jméno, musel ho za něj říct manažer.

Tyto myšlenky z jeho hlavy vyšuměli v momentě, kdy mu Elliot zašeptal do ucha jednu pouho větu.

,,Budeš té lásky a udeláš mi společnost ve vaně? "

Víc svůdnější hlas mladší z nich snad ani použít nemohl. William cítil, že tam dole - myšleno v jeho klíně - se začíná mít něco k životu. A to něco jednoznačně nebyl kus svačiny z minulého týdne, který měl ještě stále ve svých společenských kalhotech, které si před interview rychle oblékl.

Hned položil ruku na Elliotovo stehno, na kterém mu začal dělat malé kroužky. Nebudeme si nic nalhávat, v tu dobu už nebyl starší z dvojice jediný, kdo byl nadržený.

,,Nechceš jet trochu rychleji?" zeptal se mladší staršího a svým ukazováčkem mu přejel od kolena po vystouplou bouličku v jeho kalhotech. To mu vytvořilo úsměv na tváři, protože byl rád, že ho dokáže takto vzrušit zapomoci svého hlasu a ukazováčku na jeho noze.

,,Jo, uh, jasně, jen... jen odendej ten prst prosím," vyblekotal starší. Snažil se soustředit na cestu, ale přiznejme barvu - která je v jejich případě duhová - vedle Elliota se nedalo soustředit na cestu.

Ne, určitě nebyl důvod ten, že si William představoval, jak klátí svého miláčka, opřeného o kachličky v jejich koupelně. To by mu na mysl nevlezlo přece nikdy. On je velice slušný a takovéto erotické myšlenky se v jeho hlavě nerodí.

Ach, ironie je krásná věc.

,,Miláčku? Vnímáš mě?" optal se mladší, když si všiml, že jeho partner kouká pořád na jeden bod na silnici a jede ještě pomaleji než předtím. To ho nebolí ten kraken, kterého schovává ve svých kalhotech?

,,Jo, jo, jasně, že jo, honey," usmál se William a zvedl ruku mladšího chlapce, na kterou posléze vtiskl jemný polibek.

Elliot se usmál.

,,Williame?"

,,Elliote?"

,,Víš to?"

,,Co?"

,,Víš, že tě miluji?"

,,A víš ty, Ze tě také miluji?"

Můžeme jen spekulovat o tom, zda dojeli domů, dali si romantickou koupel a poté se jemně pomilovali s chutí vanilky, či jestli zastavili někde na polní nebo lesní cestě a užili si divoký styk plný vášně a chtíče.

415 slov.

Doufám, že nejste zklamáni.
Těším se na vás u mých ostatních povídek, ať už boyxboy či hetero.

S láskou,
            doues 💊💋

He changed my life ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat