s e v e n t e e n

1.8K 127 2
                                    

third person:

Jako první se probudil Elliot, kterému se spalo extrémně dobře, vzhledem na to, co se událo den předtím. Včera usínal s hrozným pocitem. Cítil se strašně a měl chuť to všechno skončit, ba dokonce litoval, že ho oni násilníci nezabili. Will ním bude určitě opovrhovat a nebude ho chtít za žádnou cenu vidět. Jak on se mýlil.

Když se trochu více probral, tak ucítil příjemné teplo na zádech a něco položeného na jeho boku. Nejdříve se lekl, co když je to nějaký vrah? I tak naivní Elliot by, ale má na to ještě věk.

Pomalu, tak aby nevzbudil osobu ležíc vedle něho, se otočil a pohlédl onomu pachateli do obličeje.

Překvapeně zamrkal, když zjistil, že je to Will. 

Musel se držet, aby radostí nezačal pištět a skákat po posteli. Že by k němu přece jen Will něco cítil? To nikdo neví, ani Elliot, který má na tváři šťastný úsměv, který ne a ne zmizet, když si říká, že je to třeba jen náhoda.

Po chvíli se začnou Willovi kmitat řasy. Elliot ho, s úsměvem, stále sledoval. Nemohl se nabažit onoho pohledu. Chtěl by se takto probouzet každé ráno. Nevadilo by mu to, ba naopak by byl spokojen.

,,Dobré ráno," řekl starší z nich a rukou, kterou neměl opletenou okolo mladšího, si protřel obličej. Nepřišlo mu na tom nic divného. 

,,Dobré," opětoval Elliot pozdrav a když viděl, že staršímu nevadí to, jak je na něm natisknutý, natiskl se na něj ještě víc, což staršímu vyvolalo úsměv na tváři.

Pro oba to bylo nejlepší ráno, za dobu neurčitou.

Prozatím...



****

256 slov.

Doufám, že se vám tento díl, i když byl jakž takž o ničem, líbil.

Tuto kapitolu věnuji Specko_07, protože už je otravná s tím, jak chce pořád další kapitolu, tak doufám, že jí tohle na nějakou dobu utěší.

Těšte se, že v následujících kapitolách už bude jedna z hlavních zápletek, kterou jsem plánovala napsat už u dílo číslo sedm, tedy do s e v e n.

Pac a pusu

hokejkaa-11

btw. nahoře máte můj, snad, nejoblíbenější song od P!ATD.

Publikováno: 25.5.2016 (11:26)

He changed my life ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat