n i n e t e e n

1.8K 118 3
                                    

William:

,,Já-" zadrhl jsem se. Opravdu úžasné, řeknu jedno slovo a hned se zadrhnu, než povím jednu větu, tak bude večer, ne? Chtěl jsem si nafackovat.

,,Ty?" ozval se Elliotův hlas, který byl v mžiku hlasitější, když si sedl vedle mě na gauč v obývacím pokoji, kam jsme se přesunuli z předsíně.

,,Já-já bych Ti měl asi něco vysvětlit," tleskám Murner! Nic inteligentnějšího jsi nemohl z té své duté papule vyplodit, že?

,,No, to bys asi měl," založil si ruce na prsou.

,,Vím, že to bude znít divně a možná mi nebudeš chtít věřit, ale ujišťuji tě, že je to pravda a mám i spousta důkazů, kdyby jsi mi tedy nechtěl věřit, jinak bych Ti je nemusel ukazovat, ale stejně bych to nejspíše udělal, abys věděl, že jsem Ti nelhal, protože to bych nikdy neudělal, já nikdy, co se týká osobního života, nelžu. Vlastně lžu, ale to Ti vysvětlím, proč lžu, i když vlastně nelžu. Já vím je to složi-"

,,Můžeš přejít k věci?" zeptal se otráveně Elliot a protočil oči.

,,Dobře, ale můžeš mi něco slíbit?" optal jsem se.

,,Podle toho, co to bude," zvedl koutek a natáhl se pro skleničku s colou, kterou měl položenou na konferenčním stolku.

,,Ok, slib mi, že až se dozvíš, kdo doopravdy jsem a proč všechen ten povyk venku, tak že mě neopustíš a zůstaneš tu se mnou. Prosím slib mi to!" naléhavě jsem řekl.

,,Jestli mi teď chceš oznámit, že jsi vrah nevinných mladých lidí, které zachráníš ze smrduté uličky a ošetříš jim všechna zranění, tak si piš, že bych klidně i proskočil oknem, jen abych žil, i když vlastně  nemám proč. Nejdřív mě ujisti, že nejsi ten vrah, a pak bych Ti to mohl slíbit," nervózně se zasmál Elliot.

,,Ujišťuji tě, že nejsem žádný vrah, který si citově zahrává s obětmi a poté je zakope na rozlehlé zahradě jeho babičky," zvedl jsem na znak ještě dva prsty a prsteníček a malíček jsem zachytil palcem na dlani, stejně jako skauti.

,,Dobře, slibuji Ti, že až se dozvím, co jsi zač, neopustím tě."

,,Fajn, takže..." hluboce jsem vydechl zadržovaný dech. 

,,Mé jméno je William Mourner, je mi dvacet let a jsem jeden z nejznámějších a nejbohatších celebrit pod 25 let. Právě teď točí jeden z filmů a ti lidi, kteří se mnou byli v tom baru, byla část managementu a jeden můj kolega. V žebříčku nejžádanějších lidí na světě, také pod 25 let, jsem se zařadil na třetím místě, hned za Justinem Bieberem a Taylor Swift. Ten humbuk venku byl kvůli tomu, že jim někdo, tedy spíše Regina, vykecala, že mám přítele - tebe. Takže hned všichni novináři chtěli získat nějaké informace, které se, ale dozví až na oficiální tiskovce," ukončil jsem svůj monolog.

Čekal jsem na jeho reakci, která jaksi nepřicházela. Bál jsem se, že se zvedne a odejde.

Elliot už se nadechoval, že něco řekne, a taky že řekl.

,,Já..."


to be continued....






♣♠♣♠♣

470 slov + 3 (tbc)

Jsem tu s další částí!

Doufám, že se vám líbila a nechcete mě zabít za ten konec.

Nevím, kdy napíši další, protože je toho teď hodně. Pořád nějaké výlety či exkurze a k tomu ještě několik testů. Nechápu, proč nám dávají tolik písemek, když jsme deváťáci, za měsíc už budeme žít s pocitem, že jsme ukončili základku a do té budovy už nikdy nebudeme muset vstoupit, nezáleží nám na známkách a oni nám stejně ty testy cpou.

Co myslíte, že na to Elliot poví? Dodrží slib a neopustí Williama?

Pac a pusu

hokejkaa-11 xx

P.S.: Song i videoklip jsou úplně TOP!!! (taky co čekat od Askinů, že?) #AAFamily4Ever! ♥♥



He changed my life ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat