† פרק 7 †

235 26 7
                                    

כפי שאמרתי, לא פרק מלא אקשן. ובכל זאת מקווה שתיהנו ממנו.

אוהבת 3>

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


"היא טובעת,

אבל אף אחד לא מבחין במאבקה."



נשימותיה של זואי הופכות מהירות וקצרות יותר, וליבה פועם בקצב מסחרר. כעת היא מודבקת בחוזקה כנגד הקיר שבחדרה, ללא שום יכולת להניע שריר מגופה, כשלחץ גדול מהדק את אבריה אף יותר. זואי לא חשבה שתהיה אי פעם מפוחדת כמו שהיא עכשיו, אפילו לא כשיבבה באותו חדר חשוך והתברר שאותה ילדה מתוקה מבית הקברות היא השטן בכבודו ובעצמו.

עכשיו היא פחדה מהלא נודע.

כי אותה ילדה המשיכה להתהלך במעגלים מלפניה, בזמן שחיוך רחב נפרס על שפתיה היבשות, חיוך ממתיק סוד,

חיוך אפל.

כמי שרוצה לעולל בך מעשה נקמני או מרושע אבל משאיר אותך מתוח עד שפקעת העצבים שלך מתפוצצת. או עד שמכה בך כשאתה הכי לא מוכן לזה.

רק כשילדת השטן מנידה בעפעפיה לכיוונה של זואי, זו משתחררת מאותם כבלים בלתי נראים שאזקו אותה אל הקיר, והיא נזרקת מטה ונשארת מוטלת על הרצפה הקרה. אנקת כאב מסתננת דרך שיניה, אותה אנקה שתופסת שוב את תשומת ליבה המאוד לא רצויה של הילדה המבחילה.

"אל תגידי שכואב לך." פולטת הילדה במן נימה ספקנית מזויפת, ואז מחייכת חיוך נטול דאגה לעברה של זואי. היא ממהרת לתפוס בצלעותיה הכאובות ולהתרומם מן הרצפה.

אין ספק שהיא מפחדת פחד מוות מהילדה החיוורת שניצבת מולה, שגרמה לכל תא בגופה לשקשק ולמחנק לתפס במעלה גרונה, אבל היא גם לא יכלה להצטייר מולה כפחדנית וכחלשה.

ובדיוק כשרצתה זואי להחזיר לה, עיניה של הילדה התכווצו לכדי חריצים קטנים והיא פנתה לשקוע בדלת העץ שנעלה קודם לכן.

צליל קליק קטן מחליף את השקט המתוח בין השתיים ותופס את זואי חסרת נשימה. מבט מצמית אחרון מילדת בית הקברות והיא נעלמת מטווח ראייתה של זואי, שבוהה בטשטוש בדלת הנפתחת לאיטה.

ארבע אצבעות מזעריות מבצבצות מאחורי הדלת, וממש אחריהן ראשה הזהוב של רבקה הקטנה מציץ דרך הפתח שיצרה.

רק אז זואי הבליחה אנחת רווחה שהקלה במעט על המועקה שבגרונה, נופלת על ברכיה כדי לקבל את בקי הקטנה אל תוך חיבוק. חיבוק שבו נתנה לעצמה להתפרק על כתף אחותה, אפילו אם זה בשקט, ואפילו אם זו לא מבינה מדוע.

זואי כבר לא הצליחה להחזיק את הדמעות הגדולות שגלשו במורד לחיה. או את הפחד, החרדה או הייאוש ששקעה בו מאז המוות המדומה של מייק אנדיווי.

Deal With The Devil | עסקה עם השטןWhere stories live. Discover now