† פרק 10 †

101 15 3
                                    



טוב, אז אחרי נטישה די ארוכה, אבשר שהשתחררתי בשעה טובה!
מה שאומר- הרבה אבל הרבה יותר זמן לכתיבה. מי שעוקבת תדע שציינתי בעבר כי אני יוצאת רק פעם בשבועיים הביתה וזה ממש הקשה על רצף הכתיבה והמוזה. עכשיו אשתדל להתמיד כי זה הדבר האהוב עליי בעולם.
לא יודעת מי עוד פה, מי שכן- קריאה מהנה!

- - - - - - - - - - - - -

לאחר שעתיים נוספות של לימודי היסטוריה, זואי מרגישה תשושה לחלוטין ומוכנה להבריז מיתר השיעורים רק כדי ליפול על מיטתה החמה והמזמינה. אבל זה לא קורה- כי השיעור הבא הוא של מדאם לילאן, ולמרות שהיא מקדימה את הכיתה בכמה עמודים בספר הלימוד, היא ממש לא מוכנה לוותר עליו.


אז היא עושה את דרכה בין ההמון לקפיטריה, רק כדי לעמוד בתור של מתבגרים מורעבים ולקבל סנדוויץ' רטוב שלא מבייש בריכה אולימפית. מזל שזואי שכחה לאכול את התפוח מאתמול.


עיניה מרפרפות במהירות על פני השולחנות, עד שפוגשת במבטה את עינייה התכולות של נטלי, מביטות בה בחזרה במין יהירות שלא ידעה ממנה קודם לכן. לצידה לא אחר מאשר ברייאן, רקס, דונה ואפילו לורה. נטלי חוזרת מהר מאוד לשיחה הקולחת שמתנהלת בין החברים מבלי להניד עפעף לעברה של זואי, שליבה מתכווץ בכאב.


זואי מרגישה לבד לחלוטין פתאום. לא שנטלי ביטלה את הצטרפותה לשולחן האוכל, אלא שברייאן. היא לא יכלה להתמודד איתו כעת, לא אחרי שכמעט חנק אותה ואחרי שהתעלל במייק. ולזואי אין אגו- היא בכלל לא מחכה שיבוא לבקש ממנה את סליחתו הכנה, כי היא באמת ובתמים האמינה שאלוהים גורם לאנשים לעשות דברים, אבל אין ביכולתו גם לתקן את המצב אליו נכסנו הם בעצמם. היא פשוט מחכה שיהיה בה מספיק כוח נפשי לפנות אליו ולמצוא מקום חם בשבילו, ולא להמשיך לפחד מהמעשים שלו.


אהבה היא כמו אש, מכלה את נשמתך עד שנשאר ממנה רק אפר שעף עם הרוח. אבל האם היא באמת אהבה את ברייאן?


ואיפה אמבר כשצריך אותה?


זואי מוצאת את עצמה מתקדמת לשולחן החיצוני ביותר בחלל, ומתיישבת בשקט לצידו של מייק. הוא לא מבחין בה ישר, רק כי הוא עסוק בלקרוא כריכה של ספר עבה במיוחד. וכשעיניי הקריסטל שלו מוצאות את דרכן לשלה, היא מחייכת חיוך קטן ושובה, כזה שממיס לבבות, רק שהפעם החיוך הזה היה עצוב, ומייק מבחין בכך.


הוא מתנשף בכעס לא כעס ומחזיר לזואי מבט שמצמרר אותה עד שד עצמותיה. אותו מבט מוות שיש לו לפעמים.


"מה?" הוא יורק מבין שיניו, והפצע של שפתו התחתונה נמתח עם תזוזתה.


זואי משפילה את מבטה לנעלי הבובה שנעלה, זאת כי גוש עולה בגרונה ומונע ממנה לענות. היא כבר רגילה לגישה של מייק, אבל לראות את החבורות פרוסות על פניו, ולהבין כמה שהוא פגוע כמו שהיא פגועה כעת היה משהו מטלטל. כי לפני מותו היא התנהגה אליו בדיוק באותו המטבע שהתנהג אליו ברייאן, ובלי שום סיבה מוצדקת.

Deal With The Devil | עסקה עם השטןWhere stories live. Discover now