ALINTI 25.

33.7K 794 34
                                    


''Ben son sözümü söyledim. Soydanlı Konağına gelin geliyor.'' diye bağırdı genç adam. 
Afran Ağa ise oğlunun sert çıkışı ile kaşlarını çattı. Oturduğu yerden kalkarken bastonundan da yardım almıştı.

''Karşında ben varım senin. Bana sesini yükseltemezsin.'' diye karşılık verdi yaşlı adam.

 Bu sefer o da bağırıyordu. Oğlu saygısızlığın dibine vurmuştu. Bu başı buyruk hareketleri yaşlı adamı deli ediyordu.

''Afran Ağa, ben bu konağa sevdiğim kadını getireceğim. Benim gönlüm birisini sevdi ve o sevdiğim kadın bu konağa gelecek.'' dedi genç adam. Bu sefer bağırmamış daha sakin bir ses tonu kullanmıştı. Konuşurken dişlerini sıktığı için çenesinde oluşan gamze sanki fırtınaları meydana getiriyordu.

''Ben açık saçık giyinen, hele ki çalışan bir kadını oğluma gelin yapmam anladın mı beni Mirzah?'' diye bağırdı yaşlı ağa.  

Herkes susmuş kavga eden ikiliyi izliyordu. Tüyleri ürpertecek kadar korkutucuydular.
''Sen istediğini söyle Afran Ağa. Benim kadınım Begüm ve Begüm bu konağa gelin gelecek.'' diye son bir kez bağırıp evi terk etmişti genç adam...

****

''Eline bir şey geçti mi?'' diye sordu Şevval. 

Armina ise bulaşıkları yıkarken anlamsızca sordu.
''Neyden bahsediyorsun sen ya?'' diye sordu anlamsızca.

Alayla gülen kadın cevapladı.
''Kavgamızı Azad'a anlatınca eline bir şey geçti mi?'' diye sordu.

Armina ise bu sefer elini yıkayıp genç kadının karşısına geçti.
''Evet çok şey geçti. Artık eski Azad yok karşımda. Yani sen konağa geldikten sonra ki Azad kayboldu. Yine aşık bir adam var karşımda.'' dedi ve güldü. ''Hani şu senin de aşık olduğun adam var ya o adamın bana olan aşkı hiç bitmeyecek.'' dedi ve kahkaha attı genç kadın.

Şevval de bu sefer kahkaha atmıştı.
''Ya sana acıyorum. Kendini bunlarla avutuyorsun. Ama Armina avut avut nereye kadar? Kendine zarar gelir böyle. Çünkü Azad'ın bana ilgisi gün geçtikçe çoğalıyor.'' dedi Şevval.

''İlgi mi?'' deyip kahkaha attı Armina tekrardan.
''Senin o ilgi dediğin şey var ya, hepsi karnında ki bebek yüzünden. O bebek doğsun sen ilgiyi zor görürsün.'' dedi Armina.

Bu sıra da mutfağın oradan geçen adam duydukları ile konakta yankılanan bir sesle bağırdı.

******

''Bebeğimiz, sen ve ben...'' dedi genç kadın. 
Arkadan beline dolanan elleri tutarken bir yandan da gövdesini daha çok yaslıyordu. 

''Mutlu aile tablosu...'' deyip güldü.

Azad ise karısının bu konuşmalarını sessizce dinliyordu.
''Acaba kız mı olacak, erkek mi?'' diye sordu. Ardından kocasının cevap bile vermesini beklemeden konuştu.
''Hangisi hayırlıysa o olsun.''

''Evet, hangisi hayırlıysa o olsun.'' dedi Azad.

''Azad, yarın doktor kontrolünden sonra annemlere gidebilir miyim? Çok özledim onları'' dedi genç kadın. 

Belini tutan elleri biraz gevşemişti bu söylediklerinden sonra.
''Hamilesin olmaz. Bebeğe bir şey olur.'' dedi Azad.

Şevval ise gözlerini baydı ve oflayarak konuştu.
''Ya ne olacak. Sanki annemlere gidip temizlik yapacağım.'' dedi.

Azad ise karısına güldü ve cevapladı.
''Eğer bende gelirsem gidebilirsin.'' 

Bu sözlerden sonra kadın heyecanlanmıştı. İlk defa kocası ile ailesini ziyaret edecekti....
*****


YİNE BEN

YUKARIDA 25. BÖLÜMLE İLGİLİ BİR ALINTI VAR. ANLAYACAĞINIZ 25. BÖLÜM BAYA BİR UZUN OLACAK. EN KISA SÜREDE YAZMAYA BAŞLAYACAĞIM


***
23. BÖLÜMDE ŞEVVAL BİR ŞEY DUYDU VE BUNU DAHA KİMSE BİLMİYOR. ACABA İLERİKİ BÖLÜMLERDE NE DUYDUĞUNU ÖĞRENEBİLECEK MİYİZ?

BU SÜPRİZ....

ALINTI İLE İLGİLİ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? YORUMLARINIZI BEKLİYORUM..

HOŞÇAKALIN...

KUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin