Şimdi Mert ile telefonda konuştuk.
Sana yazmanın beni rahatlatıp rahatlatmadığını sordu... Daha iyi dedim bozulmasın diye ama pek de iyi gittiği yok birşey fark etmedi hayatımda... İlk defa birşeyleri düzeltmek için çaba gösteriyorum galiba buda bir adım değil mi sence ?
Önce kendini anlat sonra derdini deyip durdu telefonda sanki sen derdimi çözecekmişsin gibi! Birşey de diyemiyorum ki ona iyiliğimi istiyor sonuçta... Neyimi anlatayım ki sana?
Hala sana bir isim bulamayacak kadar kararsız olduğumu mu ? Evet kararsızım ama bu herkesin bildiği bir özelliğim değil mi ki zaten menüyü ilk alıp en son karar veren, garsonu 2-3 kez geri gönderen biriyim... Ve her seferinde aynı şeyi sipariş veren.
Yeniliklere kapalı biri miyim sence? Bilmiyorum bunun üzerine hiç düşünmemiştim... Mert'in anlatmaya çalıştığı bu galiba hani şu kendini tanıma olayında bahsettiği. Eveeet! Başlama zamanı! Ben kimim ?
Ben Verda, sıradan bir hukuk öğrencisiyim. Medeni ile kafayı bulup, Anayasa ile yatıp kalkan sıradan bir hukuk öğrencisi... İyi bir not ortalamam ve bir çok gelecek planım var. Erasmus ile yurt dışında okumak en büyük hedefim şu aralar. Bu şartlarda pek zor görünmüyor gitmem ama bakalım kader kısmet sonuçta bu işler. Hukuğu seviyorum, kafamı dağıtmamı sağlıyor kısacası düşünmemi engelliyor. Evet tam anlamıyla yaptığı bu! Tenisi sevmemin nedeni de bu galiba... Hiç böyle düşünmemiştim!
Ne çok soru sordum bugün... Kendini tanımak dediği şey bu mu yani kendi kendine herşeyi sorup herşeyi sorgulamak mı? Eğer böyleyse işim iş...
Kendimi tanımaktan korkmuyorum aslında kendimi bildim bileli böyleyim en azından ben öyle düşünüyorum. Ama arkadaşlarımın böyle düşünmediği kesin. Geçen pazar beni buluşalım hadi diye dışarı çıkarttılar, karşılarına oturtup bir güzel öğüt verdiler... Neymiş "yeni insanlarla tanışmalıymışım, önceliğin kendim olduğunu hatırlamalıymışım, anlatmalıymışım!" Bir sorunum olduğunu onlar böyle diyene kadar düşünmemiştim bile bu benim için o kadar alışılmış bir durum ki... Aman öyle işte ...
__________________________________________________________________________________
Bir hışımla defteri kapatıp masamdan kalktım. Bu konuyu yazmak bile beni sinirlendiriyorsa nasıl birilerine anlatabilirim ki? Yarın sabah erken kalkıp Merkez Kütüphaneye gitsem iyi olacak vizelerden iyi alınca finallerin daha kolay geçtiğini herkes bilir sonuçta!
-Ben yatıyorum annişkoo iyi geceleeeer!
-İyi geceler verdacımm!