-1-

108 6 5
                                    

Multimedya: Ece ve Başak

2 saattir Ece'yi kafede bekliyorum. Hala gelmedi. Aradım, açmıyor. Deli edicek bu kız beni. Yine makyaj masası başında süsleniyordur. Öf neyse.

Ben Başak.Başak Karasu.Büyük Karasu Holdingin varisiyim.Babam Kadir Karasu, annem Nejla Karasu'nun kızlarıyım.Ne bir kız kardeşim ne de bi erkek kardeşim var. Yani tek çocuğum.

Sadece kız kardeş,dost,arkadaş olarak gördüğüm Ece var. Ha bi de pek yakın olmasakta iyi anlaştığım, bana abilik taslayan Serdar var. Aynı yaştayız Serdar'la. Ama aramızda 4 ay fark olduğu için kendini çok büyük sanıyor.

Serdar'la Ece hiç anlaşamazlar. Kedi köpek gibiler. Benim sayemde tanıştılar. Ama "Keşke tanımasaydım seni" derler birbirlerine.

Sonunda Ece Hanım göründü. Hiç istifini bozmadan yavaş yavaş yürüyerek kafeye girdi. Karşımdaki sandalyeye oturdu.

"Of biraz geç kaldım galiba. Neyse sipariş verdin mi ? "

"Ece bak kızım seni parçalarım. Ne bu ya? Yeter artık bırak şu makyajı.Valla Semiha Teyzeyle konuşucam'kızına lütfen makyajı yasaklat'diycem."

"Ya tamam azaltıcam valla söz. Hadi sipariş vedin mi ? Vermediysen verelim."

Hayır anlamında kafamı salladım. O da hemen garsona seslenerek iki sütlü kahve rica etti.

" Eeeee dökül ne var ne yok?"

"Ne olsun Ece yuvarlanıp gidiyorum."

"Dur gitme sana süper bi haberim var."

"Ne oldu yine?"

"Hani şu yazlıktaki taş çocuk vardı ya."

"Cem'den mi bahsediyorsun."

" Evet üstüne bastın çek ayağını."

" Ne olmuş ona?"

" Hani onlar Ankara'da oturuyorlar ya. İzmir'e taşınıcaklarmış."

" Eeee napalım yani. "

"Ya işte sevgili olabilirim."

"Of Ece. Bu muydu çok önemli haber?"

" Evet buydu.Neyse sende ne haber var?"

"Bende mi ? Ne olsun bende? Aynı."

"Öf zaten bi şey beklemiyordum laf olsun diye sordum."

" Çok komik Ece."

Bir iki saat daha sohbet edip evlere dağıldık. Hiç sevmediğim o kocaman evime geldim. Ben öyle villalar, pahalı arabalar filan sevmem. Bana aile sıcaklığı olsun yeter. Allah'tan var. Olmasa nasıl yaşarım bilmem.

Arkadaşlar merhaba. Bu benim ilk hikayem. Yazım hatalarım olabilir. Bunlar için özür dilerim.Teknik hatalar varsa yorumda belirtin.(Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.)

YalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin