1. Her zaman çantasında parfüm taşır çünkü güzel kokan bir adam olmak istemektedir ve parfümü olmadan yaşayamaz.
2. Bulutlu günleri sever, sıcak ve güneşli havalarda duramaz, yağmurlu havaları ise sevmez.
3. Mavi ve siyah jean'lerinin yanında gardırobunda siyah, beyaz ve gri ağırlıklı kıyafetler bulunmaktadır. Sık sık siyah dar kotlar giymektedir.
4 .Hava durumu yağmur yağacak dese bile yanında şemsiye taşımamaktadır.
5. Dişlerini gıcırdatıp uykusunda konuştuğu için seyahat ederken arkadaşları onunla uyumak istememektedir.
6. Issız bir adaya düşse yanına alacağı 3 şey; bir yatak bir çakmak ve cep telefonudur.
Bir yatak çünkü; iyi uyuyabilmesi için
Bir çakmak çünkü; Yemek pişirebilmek için özellikle et. Et yemeye bayılmaktadır.
Cep telefonu çünkü; Başkalarıyla konuşup adada sıkılmamak için.Önceden indirilmiş oyunlarında iyi olacağını düşünmektedir.
7. Herkesin ona ait olduğunu bildiği şey "Dizi Senaryosu"dur.
8. En sevdiği kelime, "Genç (Artık Büyüdüm)"
9. En sevmediği kelime, "Salatalık" (Sebzeden nefret eder)
10. En çok onu terk edilmek kızdırır.
11. Sabah kalkar kalmak önce su içer.
12. En sevdiği isim köpeğinin adı olan Choco
13. Seyahat eder yanına ilk şey tableti ve güneş gözlüğü
14. Uçakta pencere kenarında oturmayı tercih etmektedir.
15. Erkek hayranları hakkında "Eski okul arkadaşlarımla buluşmuş kadar seviniyorum." şeklinde düşüncesini açıklamıştır.
16. Projeler onu baskı altında hissettiriyor.
17. Bilgisayar oyunlarında iyi olduğunu düşünmektedir.
18. Mutlu hissetmek, aşık olduğunu hissetmek hayatındaki temel duygusudur.
19. En sevdiği zaman eve dönmek, en sevmediği zaman uyanmaktır.
20. Arkadaşlarından aldığı en tuhaf hediye içeriğini bile söyleyemediği korkunç bir videodur.
21. Sevmediği insan türü, bencil ve kalpsiz insanlar
22. Kendisini anlayan insanlarla konuşmayı sevmektedir.
23. Kimsenin onu tanımadığı bir yere gitse lunaparka gidip tüm oyuncaklar binmek istemektedir.24.Bir listede yer almak isteseydi; "en çok evlenmek istediğim erkek" olurdu.
25. Aşk Hakkındaki düşünceleri; "Ömür boyu süren aşk en güzeli, sevginin verdiği memnuniyet duygusunu her zaman hissetmeliyiz, sevgi karşılıklı olsa da olmasa da daha fazla çabalamalıyız, sevginin varlığında hayatımız daha enerjik olacaktır."
26. Evlilik Hakkındaki düşünceleri; "Karşımdaki kişi tüm hayatını benimle geçirebilecek biri olmalı, tutkulu bir evlilik yerine bir arkadaş gibi tüm hayatını benimle geçirebilecek bir evliliği tercih ederim. Bence bu evlilik daha ilginç olur."
27. İlk görüşte aşka inanmaktadır.
28. Bir kıza dikkat etiğinde ilk ilgisini çeken kısmı; "Tek bir kısma bakmam bütüne ve duyguya odaklanırım."
29. Gerçekte romantik biri olmadığını düşünmektedir; "Şaka yapmayı seviyorum sürekli kızlarla uğraşırım."
30. Önceden uyuyarak stres atardı. Şimdi ise ruh haline bağlı olarak yüksek seste müzik dinleyerek stresini azaltmaktadır.
31. Sadece üç çizikle imza atmasının sebebi; "Sadece basit şekilde ismimi yazıyorum. İmzamdaki boş yerlere mesajımı ekleyebiliyorum, onlara şükranlarımı sunabiliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlülerin Bilinmeyen Hayatları
De TodoHiç merak ettinizmi onlar neler yaşadı?, neler yaptı ? bilinmeyen yönleri ve daha fazlası....