Selena Gomez 22 Temmuz 1992 Teksas doğumludur.Selena Gomez yengeç burcudur.Selena Gomez'in takma adı Sel Selly'dir.Selena'nın favori rengi yeşil.7 yaşında Barney & Friends'le giriş yaptı.O 10 yaşındayken, ülke çapında yetenek ararken Disney tarafından keşfedildi.
Kendi gösterisi, Waverly Büyücüleri iniş öncesi Zack ve Cody'nin Lüks Yaşamı bir bölüm ve Hannah Montana iki bölüm yer aldı.Selena hip-hop ve punk müzik seviyor. Yarı Meksika'lı yarı İtalyan.Favori sporu basketbol.Uçarak Ölmeyi İstermiş.Hary Potter'de Oynamak İstermiş.En Sevdiği Filmlerinden Biri Monte Carlo.Convers Koleksiyonu varmış.Selena Gomez'in rol modeli 'Mean Giels' yıldızı Rachel McAdams'mış.
Selena, müzik dinlemeye bayılıyormuş iPad'ında Mumford & Son, Bruno Mars ve Britney Spears şarkıları daha çok yer kaplıyormuş.Selena'nın eğer bir özel güç istemek gibi dileği olsaydı, uçabilmeyi seçermiş. Bir ilişkide akşam yemeği ve mumların olmasını çok romantik buluyormuşSahne arkalarında kendi başına ısınıyormuş ve çay içiyormuş.Selena'nın anlamı Yunanca'da 'Ay' anlamına geliyormuş.Limonu tuzlayıp yemeyi çok seviyormuş.
Selena, High School Musical 3 filmindeki rolü reddetmiş, çünkü daha ciddi roller istiyormuş.Selena'nın en sevdiği yemek pizzaymış. Peynir ve mantarı çok seviyormuş. Şükran günü yemeği için ise dolmaya bayılıyormuş.Selena'nın annesi "Mandy Cornett" Selena'yı 16 yaşında dünyaya getirmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlülerin Bilinmeyen Hayatları
CasualeHiç merak ettinizmi onlar neler yaşadı?, neler yaptı ? bilinmeyen yönleri ve daha fazlası....