N: Selin bence biz kimseye çaktırmadan tozayalım.
Diyerek kolumdan çekiştirdi.
S: Nazlı saçmalama. Tuğçe geldiğimizi biliyor. Eğer gidersek şüphelenir.
N: Ne yapıcaz o zaman?
O sırada yanımıza Tuğçe geldi.
T: Kızlar ne yapıyorsunuz fısır fısır bakalım. Dedikodu mu yoksa? En bi sevdiğim.
Nazlı soran gözlerle bana bakıyordu. Bizi anca kurtarırsa Tuğçe kurtarır.
S:Sakın ani bir tepki verme ama.
T: Ay tamam Selin.
S:Tuğçe sana hani resim sergisinin olduğu gün bir olay yaşadığımızı söylemiştim ya.
T: Evet.
Sonra işte Tuğçe ye yaşadıklarımızı anlattım tek tek.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
A: Parti beni sıkıyor demiştim sana.
Sa: Kızlar da mı sıkıyor?
A: Didem neden gelmedi?
Sa: Senin karın ağrın anlaşıldı. Ama Didem senin bulunduğun ortama gelmez abi.
A: Neden? İşte ben de onu anlamıyorum.
Sa:Sen Didem i artık unut. Çevrende o kadar güzel kız varken sen hala Didem diye tutturuyorsun.
A: Tam şuram ağrıyor. Kalbim... Madem gidecektin neden kalbimde yer edindin be Didem.
Sa: Ben kızların yanındayım.
Savaş yanımdan ayrıldıktan sonra ben de kokteyli içmeye devam ettim.
A: Savaş ben seni aşık olduğunda görücem.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
S: Tuğçe ya çakarsa?T: Siz en köşede sessiz sakin oturun. Ben arada yanınıza gelirim. Sakın olay çıkarmayın ona göre.
S: Biz en iyisi hiç olay çıkmadan partiden gidelim. Nazlı ya şimdi hak verdim.
T: O kadar hazırlanmışsınız asla bırakmam.
S: Off tamam.
T: Hadi ben kaçtım. İyi şanslar...
S: Nazlı ben çok tırstım şu an.
N: Ben de.
Etrafa çaktırmadan bakarken Aliyi bir noktaya odaklanmış gördüm. Ben de o tarafa bakınca siyah ihtişamlı bir elbise giymiş kadın gördüm. Gerçekten güzeldi. Dikkatle baktığımda Alinin evlenme teklifi edip reddettiği kız olduğunu anladım.
Ama onun burda ne işi var? Aliye tekrar baktığımda hemen olduğu yerden hareket ederek ha sanırım adı aklıma geldi Didem işte o kızın yanına geldi.
Didem hemen kapıya yöneldi. Ali ise onu başka bir yere götürdü. Bunu öğrenmem lazım. Eğer hala aralarında birşey varsa bilmeliyim.
S: Nazlı ben bir lavaboya gitmeliyim. Hemen gelicem.
N: Tamam. Dikkatli ol.
S: Okey.
Sessiz adımlarla konuşmaların geldiği yere yöneldim. Üst kattan sesler geliyordu. Üst katta konuştukları odanın kapısı aralıktı. Hemen yanına gelip dinlemeye başladım.
A: Neden benden kaçıyorsun Didem?
D: Ali lütfen benim peşimi artık bırak. İstemiyorum seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY
Fanfiction'' O deniz mavisi gözlerinde tutuklu kaldım. '' ''Ben de o koca gözlerine... '' ''Uzaydaki mavi gözlü çocuk...'' "Koca gözlü kız.. '' İlk böyle başladı hikayeleri. Sonra... Sonra değişti herşey... Ne Maviş kaldı ne de koca gözlü kız başrolde...