~Yalan Rüzgârı~

56 4 0
                                    

Selin in ağzından..
Son olan olaylardan sonra artık annem de bana taşındı.Günlerdir kafam allak bullak... Ne işe kendimi verebiliyorum ne de başka bir şeye.
Tek huzur bulduğum atölyem. Orda hemen elime geçirdiğim bir kağıda birşeyler karalamaya başladım. O sırada telefonum çaldı.

Ali arıyor...

Off.. Şu olayların arasında tek sen eksiktin zaten. Açıcaz artık ne yapalım.

S: Efendim?

A: Selin hazırlan akşama yemeğe çıkıyoruz. Didemi de çağırdım . Yeni sevgilisiyle gelecekmiş.

S: Ben gelmesem olmaz mı? Kendimi kötü hissediyorum.

A: Hayır. Geliyorsun. Unutma anlaşma.

Bu anlaşma değil resmen kölelik. Kendimi bu adama köle diye  verdim herhalde. Belki kafa dağıtırım. Hımm...

S: Peki tamam. Saat kaçta?

A: Sekizde alırım seni . Yanıma yakış yani ona göre.

Kim kime yakışıyor acaba? Ego yığını.

S: Emredersiniz Bay Ego...

Kapadı telefonu yüzüme. Öküz işte ne olacak . Hıh...
Neyse saate bakalım. Saat 19.30 . Ne?? İnsan bir saat öncesinden arar bi. Yarım saatte nasıl hazirlanayım. Off... Neyse Selin sen konuşmak yerine başla artık bence hazırlanmaya.
Ve elbise secmeye başladım kendime.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ali'nin ağzından

Yarım saattir Selin i bekliyorum aşağıda. Yanıma yakış dedim de bir şey bulamadı kendine herhalde güzel.
Bakalım bu gece nasıl geçecek. Didem direk sevgili bulmuş kendine. Bu ne hız? Bekletiyormuş hazırda benden sonra herhalde.
Ben böyle düşüncelere dalmışken evden Selin hanım sonunda çıkabildi.
Oww... Bu kıza yanıma yakış dedim de sanki ben ona yaķışmışım gibi. Göz alıcı duruyor. Saçları, elbisesi, küpeler, ruju...

S: Hadi gitmiyor muyuz??

Bu sözü üzerine ona bakarken daldığımı anladım. Kendime gel Ali !!

A: He t-tamam gidelim .

Onu baştan aşağı süzdüm.

A: Eh işte... Yakışır gibi olmuşsun yanıma.

Sırıtmaya başladım.

S: Kusura bakmayın Ali Bey . Yarım saatte bu kadar oldu.

Bu kız kızarken bile tatlı.Arabaya bindikten sonra restauranta yol almaya başladık.
Selin radyoyu açmak için uzandı.Radyoda çalan şarkı ise yalnızlıklar dı. Bu şarkı Didem le tanismamiza vesile olmuştu. Dinlemek istemiyordum daha fazla. Hem Didemi unutmak hem de onu doyasıya yaşamak istiyordum.
Tam kapatmak için uzanırken Selin de kapamak için uzandı. Sonra göz göze geldik. Hemen şarkıyı değiştirdim. Şimdiki şarkı ise Pera- Sensiz Ben di. En azından diğerinden daha iyidir diye dinlemeye basladim. Beni anlatıyordu sanki şarkı .

Yol boyu böyle devam ettik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selin in ağzından...

Restaurantın önüne geldiğimde korkmaya başladım. Yalan söylüyorduk ve bu yalan rüzgarının içine Didem in sevgilisi de dahil olacaktı. Belki de bitmeliydi artık bu oyun. Benim de hem bir sürü sorunum vardı ve bu oyun da fazla yıpratmaya başladı herkesi.

A: Elimi tut. Yani şey... sevgili oyunu için...

Elini uzattı ben de tuttum. Yüzüme zoraki bir gülümseme yerlestirdim. Sonra içeri doğru adımlamaya başladık. İçeri girdiğimizde Didem ve sevgilisi konuşuyorlardı. Sonra gözleri bizleri buldu ve Didem ikimizi de baştan aşağı süzdü. Sonra gözleri ellerimizde takılı kaldı. Biz Ali ile masaya geldik.

UZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin