Šel jsem jako vždy do své třídy a 'omylem' jsem narazil do kluka, který se mi už dlouho líbí.
"Promiň, BaekHyunie. Není ti nic?" hned mě sebral ze země.
"Já se omlouvám. A ne, nic mi není." usmál jsem se na něj.
"Dobře." usmál se a zase jsme si šli po svých.
Byl jsem docela smutný, že jsme si nepokecali trochu víc, ale odpoledne je taky čas. Šel jsem do třídy, kde mě už vyhlížel Sehun.
"No hurá, konečně jdeš. Mluvil si s ním?" zeptal se zvědavě.
"Jo." řekl jsem mu.
"A...?" zeptal se mě zvědavě.
"Nic." pokrčil jsem rameny.
"Proč já ti vůbec pomáhám?..Dneska půjdeš k němu domů." řekl.
"Co?!" vyjekl jsem.
"Neboj se. Já Krise znám už od dětství, takže ti to domluvím." řekl.
"Sehune, hlavně žádný blbosti." řekl jsem a šel na své místo.
Musel jsem přetrpět ještě čtyři hodiny. Utíkalo to hrozně pomalu a Krise jsem za celý den zatím neviděl. Když byl konec školy, tak jsem si uklidil učení a rychle jsem vyšel před školu.
"No...odchytí si tě za chvíli Kris a půjdete k němu." přišel za mnou Sehun.
Přesně tomu jsem se chtěl vyhnout, ale nevadí. Po chvíli začalo lit jak z konce. Kris pořád nikde a já skoro celý mokrý.
"Baekhyunnie, promiň, že jdu pozdě, ale učitelka mě nechtěla pustit." přiběhl za mnou Kris.
"Půjdeme rychle domů, než se mi tu nachladíš." řekl a dal mi svou bundu.
Rychle jsme šli k němu domů, ale moc nám to nepomohlo. Sundali jsme si boty a mě začala být hrozná zima. Kris mi hned sundal bundu a tričko a přitáhl si mě do objetí. Jeho objetí bylo skoro až pálivé.Pak mi oblékl své oblečení a šli jsme do kuchyně. Tam nám uvařil ovocný čaj, který jsem do sebe hned hodil.
"Vypadá to, že asi budeš trochu nemocný." řekl a sáhl mi na čelo.
Jeho dotek byl tak jemný.
"Pojď za mnou." řekl starostlivě a za ruku mě táhl do svého pokoje.
Když šel pro lékárničku, tak si všiml, že se na něj dívám.
"Copak?" dal si jednu ruku vedle mojí hlavy a pohladil mě po tváři.
"Víš ja..,jen že..." zakoktal jsem se.
"Sehun měl pravdu. Jsi hrozně roztomilý." usmál se a já lehce zčervenal.
"Tak...povíš mi to?" lehce mi pozvedl bradu.
Já se pousmál a podíval jsem se do jeho krásných očí. Já chvíli mlčel. Kris zvážněl a oba jsme se rty k sobě pomalu přibližovali. Po chvíli se naše rty spojili a začali jsme jimi lehce pohybovat, až se to dostalo k vášnivým polibkům. Kristovi po tváři stekla slza a pomalu se odtáhl. Opřel si čelo o to mé a pohladil mě po tváři.
"Milují tě." řekl velice tiše.
"I já tebe." pohladil jsem ho po tváři a znovu jsme se políbili.
YOU ARE READING
EXO One Shots /CZ FF/
FanfictionPouze one shoty a jen Yaoi. Holka + Kluk mi vážně psát nejde. Napíšu klidně i na přání.