KaiSoo

484 35 0
                                    


"Kluci, nezajdeme někam?" zeptal se nás Sehun.

"Jo, mohli bychom, ale kam?" zeptal se zamyšleně Suho.

"Kaii, kam bys chtěl jít ty?" zeptal se ho Lay.

"No...já asi nikam nepůjdu. Není mi moc dobře." Kai na mě nenápadně mrkl.

"Nemám se o tebe postarat?" zeptal se ho starostlivě ChanYeol.

"Ne, to je dobrý. D.O se o mě postará." řekl Kai a podíval se na mě.

"Tobě to nevadí?" zeptal se mě nechápavě ChanYeol.

"Ne. Udělám to rád." usmál jsem se na Kaie a Kai mi to oplatil.

"Dobře. Ať se tu neděje nic divného." řekl nám Suho a všichni se šli oblékat.

Šel jsem je vyprovodit ven a když jsme se rozloučili, tak jsem zavřel dveře a okamžitě se škodolibě usmál. Šel jsem ke Kaiovi a povalil ho na gauč. Začal jsem ho dravě líbat na rty a Kai se usmál.

"Nespěchej. Máme na to přece ještě dvě hodiny." zasmál se a lehce mě políbil.

"Chci tě." řekl jsem do polibku.

Kai se usmál a dal mi ruce na boky. Hladil mě po zádech a mě to bylo velice příjemné. Odtáhl jsem se a sundal mu tričko. Líbal jsem ho na krk a Kai krásně vzdychal. Pokračoval jsem od jeho krku ke klíčním kostem, do kterých jsem ho lehce kousal. Kai zaskučel bolestí a já pokračoval níž po jeho hrudi. K polibkům jsem přidal i jazyk, který vedl různé cestičky až k jeho podbřišku.

"Kyng-Soo." zasténal tiše a já se usmál.

Rozdával jsem mu velice něžné polibky na podbřišek a Kai sténal čím dál víc. Rukou jsem mu přejel po jeho už tak tvrdé chloubě a Kai zoufale zasténal. Vrátil jsem je k jeho rtům a pak si stoupl. S Kaiem jsme šli do chodby a tam jsem ho přirazil ke zdi. Kai zalapal po dechu a já se jen škodolibě usmál. Klekl jsem si na kolena a velice pomalu mu rozepnul knoflíček u kalhot. Pusou jsem mu rozepnul zip a kurevsky pomalu mu kalhoty stáhl.

"KyungSoo, dělej." řekl a opřel si hlavu o zeď.

Ještě chvíli jsem si hrál s jeho podbřiškem a přitom ho přes spodky hladil po jeho chloubě. Kai zoufale zaskučel. Věděl jsem moc dobře, že tohle nesnáší, tak jsem si to chtěl pořádně vychutnat. Pak jsem ho líbal znovu od krku až k lemu jeho trenek.

"Kurva už dělej." v jeho hlase byla poznat naléhavost.

Bodejť by ne, když jsme to nedělali už skoro přes měsíc. Usmál jsem se a trenky mu sundal. Olízl jsem špičku a Kai zasténal. Bylo to kurva sexy. Ještě chvíli jsem si s ním pohrával a pak jsem si ho vložil do úst celý. Začal jsem s hlavou hýbat prvně velice pomalu a Kai mi vjel prstíčky do vlasů a lehce za ně zatahal. Po chvíli už si udával tempo sám a lehce přirážel proti mě svými boky. Kai velice hlasitě zasténal, když jsem přidal i zoubky. Po chvíli se mi udělal do pusy, ale já spolykal jen něco. Políbil jsem ho a tím pádem se jeho sperma dostalo do jeho úst. Kai polkl a pak mě znovu políbil a přidal k tomu jazyk. Následně z toho vznikla válka jazyků, která neměla konce.

"Kuyngsoo, prosím." podíval se mi do očí a já se chvíli zamyslel.

"Miluju tě, ale líbí se mi, když trpíš, lásko." políbil jsem ho a Kai si zoufale povzdychl.

Sundal jsem si kalhoty a odhodil je na zem k těm Kaiovým. Kai se mi okamžitě přisál na krk a kůži začal lehce kousat a sát. Pak se přemístil na hruď a hrál si s mými bradavkami. Lehce jsem vzdychl a Kai se usmál. Vrátil se k mým rtům.

EXO One Shots /CZ FF/Where stories live. Discover now