Byli jsme nejlepší přátelé. Nikdy jsme se neopustili. Vždy jsme si pomáhali. Dělali jsme cokoliv spolu. Pamatuješ?
Ale najednou se všechno změnilo. Jen díky ní.
Úplně tě změnila.
Ale ty si toho nevšímáš. Děláš všechno, co jí vidíš na očích. Se mnou už se ani nebavíš.
A to všechno jen kvůli ní.
Když jsi s ní, pořád se hezky usmíváš. Ani v mé přítomnosti jsi se takto neusmíval. Proč? Co má ona a já ne?
S ní se chováš jinak. Nechápu to..."ChanYeole..." podívám se na tebe.
"Co potřebuješ?" neochotně se zeptáš.
Jsi jako vyměněný...
"Vrať se zpátky...prosík...chci tu zase toho usměvavého ChanYeola...copak jsi úplně zapomněl? Ta holka tě tolik změnila...ani tě nepoznávám..." povzdychnu si a raději odejdu.
Nechci se dívat, jak na tebe sahá těma ruka.
Ani se nepokoušíš mi nic vysvětlit. Netrápím se tím a jdu prostě dál. Je to tvůj boj...jen tím všem ubližuješ...ale to je taková maličkost...Jednou přijdu do parku, kde najdu i tebe...s ní v tvém klíně. Objímáš jí a neděláš si s ničím starosti.
Ale já už té holky mám plné zuby. Copak nevidíš, jak je falešná? Využívá toho, že jsi slavný a bohatý. Jsi tak hloupý...Vrátím se do dormu. Rychle uteču do svého pokoje...který musím sdílet s tebou.
To jsem ale nepočítal s tím, že si jí přivedeš v noci k nám.Zatímco ty si s ní užíváš, já trávím celou noc pláčem a modlením se, aby to skončilo co nejdřív. Když usnete, já stále brečím a snažím se nebýt moc hlasitý.
Když odejde, můj pláč se trochu zmírní.
"BaekHyunie...jsi v pořádku? Ty...brečíš?" zeptáš se v šoku a přiběhneš ke mě.
Ne...směju se. Jasně že brečím!!! Kvůli tobě!!! Ty to nevíš, ale viděl jsem všechno!!!
"Najednou? To si děláš srandu?! Zapomeň. Nenechám tě, aby ses zajímal, jestli brečím nebo ne! A jdi ode mě. Jsi hrozný člověk." zařvu na tebe a uteču před dorm.
Ignoruju volání kluků. Nezajímají mě teď.
"BaekHyunie...copak se stalo?" přijde za mnou Chen a dá mi přes záda kabát.
"To nic." setřu si slzy, které se derou ven.
"No tak...ChanYeol?" jen kývnu a zrovna se ve dveřích objevíš ty.
Děláš to schválně? Chceš mě rozdrtit na kousíčky? Nestačí ti tohle? No dobře...jak teda chceš...vyhovím ti...
"Co tu chceš?" syknu a dřepneš si ke mě.
"BaekHyunie...je zima...pojď domů. Potřebuju ti něco vysvětlit." povzdychneš si a za ruku mě vedeš domů.
Nekladu odpor. Nemělo by to cenu. Ty jsi vyšší a vždy jsi mě přepral.
Sednu si na postel a ty hned vedle mě.
Chytíš mě za ruku a propleteš si prsty s těmi mými. Víš, že mě to uklidňuje.
Víš to jako jediný."BaekHyunie...omlouvám se. Vím, že to byla chyba, kterou nedovede nahradit nic...mrzí mě to. Slibuji, že už se to nestane..."
Teda Chane...wow, spadl jsem z tebe na zadek. Víš, že jsi udělal chybu...to je teda úspěch. Ale jen pro tebe.
Slova jsou jen pouhá slova. Nic neznamenají, ty to víš.
"A co teď čekáš, že ti řeknu? Že bych ti měl odpustit a všechno bude zase v pohodě?" zavrčím.
"To právě vůbec nečekám."
"No to teda ne, protože já ti tohle prostě...počkat...co?" nechápavě se na tebe podívám.
Řekl jsi opravdu to co jsi řekl? Nezdá se mi to?
"Nečekám, že mi odpustíš. To asi ani nejde. A chápu, že..." nenechám tě domluvit a hned ti skočím kolem krku.
"Ty jsi opravdu ten nejhorší nejlepší přitel." usměju se."To znamená...?" nechápavě se na mě podíváš.
"Odpouštím ti. Ale nezvykej si. Je to poprvé a naposled. Ale abys věděl, na včerejší noc nezapomenu." bouchnu tě do hrudi a naoko se urazím.
"Klidně ti to vynahradím každým dnem." pohladíš mě po vlasech.
"Hmm...ne. Ale...budu spát u tebe. Ode dneška pořád." řeknu.
"Cooo? To nepůjde. Mám malou postel." začneš hned protestovat.
"Tak faaaaajn." ušklíbnu se a chystám se odejít.
Ty mě však stáhneš rychle k sobě a ani nevím jakým způsobem, ale ležel jsem pod tebou.
"Nikam mi neutečeš si slaninko." víš že to nemám rád, vážně to nesnáším, tak proč T_T
"Chane...víš jak to nenávidím." zabiju tě pohledem.
"Ale k tobě je to tak roztomilý. Ode dneška tě prohlašuji za mou slaninku." zasměješ se.
Tvůj smích je něco tak nádherného. Je krásnější než jakýkoliv jiný zvuk.
Možná je lepší, že jsme jen přáteli a neřekl jsem ti o něčem důležitém. O něčem, s čím žiju už skoro pět let. A nikdo jiný kromě mě to vědět nebude.
Takhle je mi s tebou líp a nebudu ryskovat, že tě ztratím jen proto, abych ti řekl o tom, co v sobě chovám už takovou dobu. Nikdy!
Annyeong ďáblíci!!! :)
Nový One Shot je zde. Je to opět celkem divný výplod mé fantasie. Bohužel :)
No...snad se líbilo :)
Votujte a komentujte gomawo ;)
Saranghae :*
-B.Devil ;)
YOU ARE READING
EXO One Shots /CZ FF/
ФанфикPouze one shoty a jen Yaoi. Holka + Kluk mi vážně psát nejde. Napíšu klidně i na přání.