Chanyeol x Kai

167 8 3
                                    

"Kaii, hej, Kaii! Vnímáš?!" luskl mi někdo před obličejem, mezizím co jsem upřeně zíral do zdi.

"Eeeeh...co?" zamrkal jsem a koukl na osobu před sebou, ze které po pár vteřinách stal Taemin.

"Nevnímáš. Zase." zasmál se a upil ze své kavy.

Ahh no jasnÄ›.
Jsem v kavárně s Taeminem. Jasně...

"Jo. Promiň. Poslední dobou pořád nad něčím přemýšlím." usmál jsem se.

"No to jsem si všiml." nevěřícně na mě koukal a mlel hlavou.

"Takže...cože jsi chtěl?" koukal jsem na něj.

"Ptal jsem se na Sehuna."

Jen jsem přikývl.

"JasnÄ›."

"Takže?" naklonil hlavu na stranu.

"Co?" zvedl jsem obočí a nechápavě ho pozoroval.

"Má někoho, nebo ne?" zamračil se.

"No...co já vím, tak asi ne." pokrčil jsem rameny.

"Ty jsi informátor. Člověk, aby si všechno zjišťoval sám." protočil očima a zabořil se víc do opěradla u židle.

"Tak sorry no. Nemůžu za to, že se o něj nestarám. Ale od doby, co se rozešel s Baekem nějak nejeví zájem."

Najednou mi v zadní kapse zavibroval mobil. Povzdychl jsem si a vytáhl mobil s myšlenkou 'kterej debil zase co chce'. A když jsem uviděl, od koho to je, hned jsem té myšlenky litoval.

Daddy:
Kde zase jsi?

Polkl jsem. Nechtěl jsem mu to říkat. Je žárlivý a co se týče Taemina, tak o něm nesmím mluvit vůbec. Chápu, že si mě hlídal, nevyčítal jsem mu to.
Ale někdy to už přeháněl.
Můžu mu milionkrát vysvětlovat, že Tae je jen kamarád a pořád bude žárlit.

BabyBoy:
Jsem s kamarádem. Potřebuje s něčím pomoct

Daddy:
Ohh to je náš dobrosrdečný Kai.
Všem pomáhá.
Ale Daddymu ne!

BabyBoy:
S čím bych měl Daddymu pomoct?

Daddy:

Přesně s tímhle

Vydechl jsem a koukl na Taemina, který se roztýkal ze Sehunových fotek.

"Tae? Už musím jít? Nezlobíš se?"

"Nene. V pohodě. Zase tě volají domů, nebo co?" uchechtl se.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EXO One Shots /CZ FF/Where stories live. Discover now