Právě jsme trénovali nějakou novou choreografii na písničku Growl. Bylo to dost zmatený. A že já to jen tak neříkám. Opravdu...byla to náročná sestava. Chudák Xiumin pořád padal na zadek. Byl tak sladký, když byl smutný.
Ten jeho výraz je neodolatelný.
Ano, už se mi chvíli líbí. Přesněji tak....tři roky. Docela si spolu rozumíme, ale...zas tak moc se spolu nebavíme. Ani nevím proč. I když to je asi kvůli tomu, že když my můžeme být spolu, tak u toho jsou i ostatní členové. Nestává se mi, že bych byl sám s Xiuminem déle, jak pět minut."Xiumine...zůstaneš tu s Luhanem a on tě to naučí. Jde mu to nejlépe z Mka." řekl Kai.
Že to říká zrovna on. Mohl by se přihlásit do jakékoliv taneční soutěže a vždy by byl první.
"A...proč mě nemůžeš učit ty?" špitl Xiu a já se na něj vražedně podíval.
"Protože chci být s Krystal, jasný?" řekl a odešel.
Ostatní také pomalu odcházeli a my tam zůstali sami.
"Proč si nechtěl, abych tu byl já?" zeptal jsem se zvědavě Xiumina, který házel úplný ignor.
"Xiu..." luskl jsem mu před obličejem prsty.
"Umm, co?" zamlel hlavou, aby se vzpamatoval.
"Ale nic....raději pojď tančit, ať to máme za sebou." řekl jsem a postavil se před zrcadlo.
Xiumin se na mě pořád díval a opakoval mé pohyby. Všiml jsem si, že ani nemrkl. Když se otáčel, omylem sejmul zrcadlo a políbil ho. Z toho obtisku jsem chytil úplný výtlem. Xiumin mě zabíjel pohledem a já se nemohl přestat smát. Xiumin si sedl na zem a dělal, že brečí.
"Ale Xiuminie...přeci nebudeš plakat? Vždyť víš, že jsem to tak nemyslel." sedl jsem si vedle něj a dal mu letmou pusu na tvář.
Minseok pořád hrál uraženého.
"Mine...no taaak...nebudeš přeci celou dobu sedět tvým natlučeným zadečkem na tvrdé zemi, ne?" zeptal jsem se ho a omotal mu ruce kolem ramen.
Xiu se na mě prvně vražedně podíval, ale pak vstal z té země.
"Nebudeme raději tancovat na něco jiného?" zeptal se mě a já přikývl.
Pustil jsem tam písničku Love me like you do.
Prvně to byly jen lehké a pomalé kroky, dokud jsme do toho nedali všechnu svou vášeň k tanci. Nechali jsme se tím tak unést, že najednou Xiumin nějakým zázrakem skončil v mém náručí a ani nevím jak. O to zajímavější bylo, když mi dal dětskou pusu na rty. Byl jsem z toho docela šokovaný. Xiumin začal pískat a křičet jak nějaká holka.
YOU ARE READING
EXO One Shots /CZ FF/
FanfictionPouze one shoty a jen Yaoi. Holka + Kluk mi vážně psát nejde. Napíšu klidně i na přání.