Suha znovu probudilo to hrozné pípání budíku.
"Kyungsoo, vypni ten budík." hodí po D.O. ovi polštář.
"Je na tvým stole. Nepolezu ven...a neříkej mi Kyungsoo!" řekne D.O. rozespale a přetáhne si peřinu přes hlavu.
Suho otevře oči zaklapne budík. Takovéhle je každodenní ráno v pokoji Suha a D.O. Suho se otočí na bok a znovu zavře oči. D.O. si toho všimne a jde k němu.
"Su-ho, nespi. Dneska je to focení." D.O. z něj strhne peřinu, ale Suho nic.
"Suho, že já pro někoho dojdu?" řekne D.O. výhružně. To už ho Suho poslechne a vstane z postele.
"Hodnej kluk." prohrábne mu D.O. vlasy a jde se obléct.
"Hele...na moje vlasy se nesahá a jsem mladší jen o pět měsíců." srovnává si Suho vlasy.
"Tak to jsi teda velkej kluk a teď se oblíkej." hodí po Suhovi jeho kalhoty.
"No jo, furt." řekne si pro sebe Suho a zamíří ke své skříni.
Obleče si bílé volné tričko, ale D.O. ovi se to nelíbí.
"Co?" rozhodí Suho ruce do stran.
"Zapomeň!" tričko mu svleče a obleče mu černý nátělník.
"Teď už můžeš jít." řekne D.O. Suho ho vůbec nechápe, ale poslechne ho a jde do koupelny.
Vyčistí si zuby a učeše si své hnědé vlasy a mezitím přemýšlí, co bude mít na sobě jeho láska, Tao. Potom ho napadají samé uchilárny, tak si opláchne obličej studenou vodou, aby na Taa myslel jen v dobrým. Vyjde z koupelny a jde do malé kuchyně, kde si udělá kávu a k snídani si vezme jen jablko. Někdo ho zezadu obejme a Suho pozná, že je to BaekHyun.
"Ahoj." pozdraví ho Baek šťastně a políbí Suha na tvář.
"Ahoj." usměje se na něj Suho. Z Taova a Layova pokoje právě vychází Tao.
Suho se od Baeka trochu odtáhne a dívá se na Taa a doufá, že se na něj taky podívá. Tao Suha koutkem oka zahlédne, jak se na něj dívá. Tao se na něj usměje a zvedne nenápadně zápěstí na pozdrav. Nenápadně proto, že tu je Baek a on je z K a Tao je z M a mezi sebou se moc eMko s Káčkěm nebaví. Suho mu to platí a potom se dívá, jak Tao jen mizí v obývacím pokoji.
"Hej, Suho. Si jak zhypnotizovanej." zamává mu Baek před obličejem
"Co?" odtrhne pohled od svého vysněného kluka a věnuje se Baekovi.
"Radši nic." uchechtne se Baek a políbí na tvář. Tao dělá jakoby nic, ale uvnitř ho to dost spaluje a hlavně to, že ho políbil zrovna BaekHyun. Suho se na Taa podívá, oba se na sebe usmějou a Suho si jde sednout naproti němu.
"Tao, nevíš, kde je Suho?" zeptá se D.O a Tao jen nechápavě ukáže prstem před sebe.
"Měl jsi prášek?" zeptá se D.O Suha.
"Ne." řekne Suho.
"Ztracenej případ, Suho." podává mu prášek se sklenicí vody.
"No a? Je to jen prášek." neochotně ho zapije.
"Suho, teď mě dobře poslouchej, ano?....Je to sice na nic, ale Kai už by tě podruhé taky najít nemusel. jo?" políbí ho na tvář.
"Dobře, díky, já vím." falešně se na D.Oa usměje a on mu to gesto oplatí.
"Ten Hyung už mě fakt...Ty víš co." šeptne Taovi a ten se jen usměje.
"To asi všechny kluky. Ale je zase hezký, že má o tebe strach." upřímně se Tao usměje.
YOU ARE READING
EXO One Shots /CZ FF/
FanfictionPouze one shoty a jen Yaoi. Holka + Kluk mi vážně psát nejde. Napíšu klidně i na přání.