Po vernisáži

288 14 0
                                    


Je sice už po půlnoci, ale ta vernisáž byla skvěla.

"Děkuju Yoshiaki, že jsi mě na tu vernisáž vzal" děkoval jsem mu když odemikal svoje dveře. Neodpovídal mi, už od konce vernisáži. Teda byl divnější než je normálně. Otáčel jsem se k odchodu když mě najednou chytl za ruku a zatáhl mě do svého bytu. Přirazil mě na zeď a zuživě mě políbil.

"C-co to-to děláš?!" vykulil jsem na něj oči.

"To co jsem už chtěl od první chvíle co jsem tě uviděl" a pokračoval v líbání. Přiznávám že jsem se do něj zamiloval, ale takhle jsem to fakt nechtěl. Snažil jsem se ho od sebe odstrčit, ale chytl mi ruce a jednou rukou mi je držel nad hlavou. Z mých rtů se přesunul na muj krk kde mi skousl a potom vsál kůži. Objevil se krásný flíček. Potichu jsem zavzdychal. Chytl mě za ruce a táhl mě do ložnice kde mě hodil na postel. Sedl si na mě obkročmo a pokračoval v líbání, ale tentokrát to bylo láskyplnější, když nám oboum došel kyslík tak se odtáhl a přešel k mému uchu, které olízl a skousl a potom zašeptal "Zamiloval jsem se do tebe. A to se mi ještě nikdy nestalo, abych se zamiloval do někoho na první pohled a potom žárlil na každýho kdo se s tebou baví." A usmál se a znovu mě políbil. Tímhle mě překvapil a když se zase věnoval mému krku tak jsem ho překvapil tak že on byl podemnou. Začal jsem ho líbat a přitom jsem mu začal rozepínat košili. Neměli jsme na sobě už ani saka a to nevím jak se nám to povedlo ale měli jsme už jenom košile a kalhoty a já ještě kravatu. Pak jsem sjel jazykem na jeho ucho a udělal to co on předtím mě. A jako důkaz že se mu to líbilo mi byl jeho tichý tlumený sten. Když jsem mu zašeptal do ucha

"Já tě miluju už od první chvíle" Když jsem mu konečně rozepl košili naskytl se mi znova ten krásný pohled na jeho krásnou vypracovanou a lehce bronzovou hruď. Sklonil jsem se mu nad jednu jeho bradavku a skousl ji a potom vsál. K té druhé jsem zabloudil rukou a mačkal ji mezi prsty. Po chvíli jsem i k té druhé zabloudil pusou a rukou jsem jel pomalu k jeho rozkroku. Mírně jsem přejel po už tak velké bouli, když mě najednou převalil z pět od sebe a řekl

"Ale, ale tady někdo zlobí" usmál se a políbil mě a přímo mi roztrhl košili. Přitom se mi rozvázala kravata. Vzal ji a svázal mi s ní ruce, který mi zahákl za postel. Chtěl jsem něco říct, ale umlčel mě polibkem. Vášnivím ale jemným. Jazykem dělal mokrou cestičku přes můj krk, obkroužil obě moje bradavky potom přes břicho a kolem pupíku až k mému opasku. Snažil jsem se vyháknout moje ruce když najednou jsem byl už bez kalhot. Takže jsem pod ním ležel úplně nahý. Koukl jsem se na něho a viděl jak si mě prohlíží. Trochu jsem se zachvěl pod jeho pohledem. Nelíbilo se mi jak se usmívá. Najednou se sehnul k mé hrudi a začal dělat další fialový flíčky. Měl jsem zavřené oči a při každym jsem zasténal. Když mi vzal můj penis do ruky tak jsem otevřel oči a koukal na něj. Zvedl hlavu a koukl se mi do očí a pak na svou ruku a znovu mě do očí a pomalu se začal přibližovat. Když se naše rty spojily tak se mi hned dostal jazykem do pusy a po malý chvilce začal pohybovat rukou. Odlepil se svými rty od těch mých a přešel znovu k mým bradavkám. Já jsem vzdychal a svíjel se slastí pod ním. Když jsem myslel že už to nemůže bejt lepší tak si dal můj penis do pusy, ale nejdřív obkroužil špičkou jazyka můj žalud a až potom můj penis pohltil celý. V tu chvíli jsem zavzdychal ještě hlasitěji. Yoshiaki začal rychleji pohybovat hlavou a po chvili se mi po celym těle rozlila slast z právě prožitého orgasmu. Nepostřehl jsem že Yoshiaki stačil vyndat ze svého nočního stolku malou lahvičku lubrikantu. Gel si stihl nanest na jeden prst kterým do mě vnikl a tohle vše jsem ani nepostřehl. Když do mě vnik i druhým prstem a začal se rychleji pohybovat tak jsem si to uvědomil a chtěl se zpamatovat, a le on mě stihl políbit. Mezi líbáním do mě vnik i třetím prstem. Po chvíli prsty vyndal a potřel si svůj penis gelem a začal do mě pomalu vnikat. Snažil jsem se co nejvíc uvolnit, protože teď už jsem nechtěl nic jinýho než aby ve mně byl celý. Když byl ve mně až po kořen tak chvíli počkal a až potom začal přirážet nejdřív pomalu a jemně. Při těch přírazech se ke mně nahnul a začal mě znovu líbat a přitom mi rozvázal ruce a vyzdvihl se semnou do sedu. To už ale přirážel čím dál tím rychleji. Obmotal jsem mu ruce kolem krku a nechal se sebou dělat co si on zamanul. Asi už přicházel k vrcholu, protože najednou chytl můj znovu ztopořený úd. Tím jak rychleji přirážel tak i zrychloval tempo svojí ruky a zanedlouho jsem mu potřísnil ruku a obě naše bříška svým spermatem. Chvíli po mém orgasmu jsem ucítil i jeho. Jak mé tělo zaplnila teplá tekutina. Naposledy než ze mě vyklouzl jsme se políbily. Poté mě ze sebe sundal a položil na záda, lehl si vedle mě a přitáhl si mě k sobě a potom nás přikryl peřinou. Byl jsem spokojený a tak jsem si položil hlavu na jeho hrudník a víc se k němu přitulil a on mě víc objal.

***

Kyo je opravdu krásný. Pomyslel jsem si. Sex s ním byl opravdu krásný a jsem rád, že to cítí stejně jako já. Spí mi v náručí a já bych si ho nejradši vzal znova, ale je vidět že je vyčerpaný tak ho nechám spát. Už se mi taky zavírají oči, tak se musím přestat koukat na tu krásnou tvářičku a zavřít oči.

*** RÁNO ***

Probudil jsem se jako první. Kyo mi ještě krásně leží na hrudi a spí. Opatrně se zvednu, položím mu hlavu na polštář a jdu udělat snídani. Nečekali byste ode mě že bych něco takového udělal, ale pro Kya ano, opravdu jsem ho miluju a právě proto chci dělat vše co by ho potěšilo a taky ho chci chránit. Asi po půl hodině jsem konečně udělal snidani. Rychle jsem to dál na tác a šel do ložnice.

Když jsem otevřel dveře Kyo pořád pěkně ležel zachumlaný v peřinách. Byl tak roztomilý, pomyslel jsem si. Šel jsem k němu, když otevřel oči.

"Dobré ráno Kyo."

"Ehm...Dobré ráno Yoshiaki."

"Tak jak ses včera bavil na vernisáži? Líbila se ti?" Kyo se usmál a zvedl se, tím mu spadla peřina a já jsem znovu viděl to jeho krásný tělo. Trochu mě to zaskočilo, protože Kyo působý ostýchavě a že se stydí, ale opak je pravdou. Třeba se budu ještě divit ja-

"No líbila se mi, ale víc se mi líbilo to co bylo potom." Přerušil mě, ale to co řekl mě hřálo u srdce. Usmál jsem se, položil tác na noční stolek a šel k němu do postele. Udělal mi místo, ale já si ho hned v zápětí přitáhl zpět. Chvíli na mě koukal, ale pak mi obtočil svoje ruce kolem krku a začal mě líbat. Abych pravdu řekl s chutí jsem se přidal. Odlepil se od mých rtů.

"A co máme ke snídani?"

"No něco co jsem připravil sám."

"Aha...Doufám že umíš vařit a já nejsem tvůj pokusnej králík...." Začal se smát. Abych mu to oplatil tak jsem ho shodil do postele a začal ho lechtat.

"Prosím dost. Já si dělal srandu...Prosím..." Dál jsem před něj tác s jídlem

Dojedli jsme a já ho chtěl znova políbit když začli být hodiny.

"Co-cože to už je tolik hodin? Já musím do práce!"

Soused Od VedleKde žijí příběhy. Začni objevovat