"Aaaaaaahhhhh…" Yoshiaky se tiše usmál. Hladil můj rozkrok. Opečovával mé bradavky. Nejdřív jazykem nebo prsty. Když mi začal rozepínat kalhoty, tak se svými rty přemístil na ty mé. Rukou vnikl do mích kalhot. Hladil můj penis přes látku boxerek. Chytl jsem Yoshiakovu ruka a otočil jsem se s ním. Yoshiaky byl mimo. Využil jsem toho a začal mu taky rozepínat kalhoty. Kruci má tam blbej pásek. Konečně se mi to povedlo. Chtěl jsem už vniknout mou rukou i za jeho boxerky, když mě chytl a vrátil zpět.
"Ale, ale. Ty jsi zlobivej a nedočkavej." Políbil mě na krk a pokračoval níž. Něco dělal se svýma kalhotama. Nevšímal jsem si toho. Užíval jsem si jeho doteky a políbky. Když jsem ucítil jak mi dává ruce za záda a svazuje je tím páskem. Bylo už pozdě se z toho dostat. Koukl jsem se na něj psím pohledem.
"Co to děláš?"
"Zajišťuju si abys byl dočkavý." Šibalsky se usmál.
"Ale já chci ty ruce používat." Namítl jsem, ale to mi už Yoshiaky zacpal pusu svou. Políbil mě tak jemně ale zároveň tak dychtivě. Chtěl jsem ho obejmout, ale nešlo mi se z toho pásku dostat. Yoshiaky stál rozkročmo blízko u mě. Využil jsem toho a začal ho dráždit kolenem. Yoshiaky se odtáhl.
"Kyo…..ty jsi nedočkavý."
"Hahaha." Yoshiaky mě za to kousl do ucha. Sykl jsem bolestí. Yoshiaky mě za to kousl do ucha. Sykl jsem bolestí. Yoshiaky pustil sprchu. Cítil. Jsem jak mi kapky vody dopadají na tělo. A pomalu jsem si začal uvědomovat, že je studenáááá.
"Yoshiaky?!"
"Copak?"
"Proč je ta voda tak ledová!"
"Aby ses trochu schladil."
"Yoshiaky! Prosím…vždyť umrzu."
"Hmmmmm…já ti nevím, abys neměl úpal jak si horký."
"Yoshiaky jsme ve sprše jak bych mohl mít úpal!" To už mi Yoshiaky neodpověděl, jen se vrátil zpět na můj krk. Jemně zkousl moji kůži a vsál poraněné místečko. Rukama putoval po celém mém těle. Jazykem pokračoval dál po mé hrudi nejdříve obkroužil jednu a potom i druhou bradavku. Poté zabloudil i k mému pupíku, který obkroužil a následně vsál. Vrátil se k mím ústům a hladově mě políbil.
"Tak myslím, že ses už trochu schladil tak můžu dát o něco teplejší vodu." Otočil kohoutkem opravdu jenom mírně.
"Yoshiaky….prosím..to ani není poznat, že bys něco dělal s tou vodou, kdybych to neslyšel." Nic neřekl jen mě znovu políbil. Yoshiaky se odtáhl a nahnul se za mně. Ucítil jsem na své kůži chladivý pocit, když se Yoshiaky vrátil uviděl jsem jak drží v ruce sprcháč a druhou rukou jak jede po mém hrudníku. Yoshiaky se na mě šibalsky usmál. Nalili si do ruky hodně sprcháče a odložil ho. Namydlil si obě ruce a položil mi je na hrudník. Pomalu mi přejížděl hrudník. Přejel mi každý záhyb mého hrudníku. Užíval jsem si tu krásu. Nevnímal jsem až když Yoshiaky zajel mýdlem k mému už tak tvrdému údu. Přejel po něm, tak jemně, že jsem to skoro necítil.
"Ahhh…" Chtěl jsem dát najevo, že se mi to líbilo a chtěl bych aby to Yoshiaky zopakoval. Ale Yoshiaky dělal jako by nic. Jel dál po mém stehně a potom i potom druhém. Přejel můj úd a vrátil se k masírování mého hrudníku. Pomalu přejel přes žebra na moje záda a jemnými obloučky je namydlil. Yoshiaky se ke mně nahnul a začal mě líbat. Cítil jsem jak mi pomalu jede přes celá má záda až k mému zadečku a jemně mi po něm přejížděl. Hrál si smím jazykem, opečovával ho až jsem ucítil jak do mně vniká jedním prstem. Pomalu s ním pohyboval a pochvíli přidal další a poté další. Pohyboval s nimi a roztahoval je od sebe. Stále mě líbal. Tak jemně opečovával mí ústa. Opustil má ústa a pusou sjel až k mému údu. Nevím jak to dokázal, ale najednou jsem neměl na něm mýdlo. Olízl ho po celé délce. Uchopil ho druhou rukou a hrál si s žaludem. Pohyboval čím dál rychleji prsty. Pohltil mi můj úd. Zalapal jsem po dechu a dlouze a hlasitě jsem zasténal. Uviděl jsem v Yoshiakových očích záblesk zvrhlosti. Celý jsem se otřásl. Když už jsem myslel, že dosáhnu vrcholu, Yoshiaky přestal. Pustil můj úd a vyndal své prsty. Nesouhlasně jsem zabručel. Yoshiaky mi chytl mé boky a otočil mě obličejem ke zdi a tvrdě mě na ni přirazil.
"Aaaaah…"
"Promiň, ale už to nemůžu vydržet." A políbil mě na krk. Pomalu do mě vnikal, až byl ve mně úplně. Chvíli počkal než se začal pohybovat.
"Aaaaaaaahhh.." Nemohl jsem jinak. Yoshiaky zrychloval a zrychloval. To tenpo se nedalo snášet a\ můj úd se tak moc dožadoval pozornosti. Yoshiaky pochvíli uchopil můj úd a začal ho pomalu třít. Postupně zrychloval tempo. Netrvalo to dlouho a první jsem vyvrcholil. Yoshiaky vyvrcholil hned po mě. Cítil jsem jak se mi jeho teplé semeno rozlívá v mém těle. Yoshiaky se mi opřel o mé záda svým čelem. Pochvíli ze mě vystoupil a otočil mě zpět. Vášnivě mě políbil.
"Ahhhh"
"Copak?"
"Bylo to krásný, ale mohl bys mi konečně rozvázat ty ruce? Strašně bych tě chtěl obejmout."
"A co za to?"
"Prosím Yoshiaky." Yoshiaky se usmál a rozvázal mi ruce. Obejmul jsem ho. Konečně. Vzal jsem sprcháč a odtáhl se od Yoshiakiho. Nalil jsem si na ruku gel a jel jsem pomalu po Yoshiakovým těle. Přejel jsem každý jeho záhyb. Poté jsem vzal sprchu a opláchl jsem nás. Oba dva jsme se osušili a šli si lehnout. Přitulil jsem se a usnul mu na hrudníku.
------------------------------------------------------
Děkuji za vše :3 :* Děláte mi velkou radost :)