III. Kapitola

237 12 4
                                    

*****

Ach. Kruci, nemůžu přestat myslet na Yoshiakiho. Nevím co to do vždy vjede. Když jsem s ním tak nejsem tak ostýchavej, ale jsem úplně uvolněnej. Ale jsem opravdu rád za to co se stalo. Ale opravdu se nemůžu soustředit, pořád myslím jen na něho. To mě fakt štve. Dnes je uzavírka a absolutně nestíhám. Doufám, že to stihnu....

*****

Dnes jsem musel dodělat kapitolu v mí nový knize. Čirou náhodou to byla kapitola s milostnou scénou. Takže jsem nemusel moc přemýšlet nad tím co vše prožijou. Včerejší zážitek byl opravdu skvělý. Najednou zazvonil zvonek.

"Prosim. Kdo je?"

"To jsem já Marek."

"Aha....Promiň nejsem doma, tohle je záznamník." Musel jsem se potichu smát.

"Haha moc vtipný Yoshiaki. Pusť mě dovnitř je to pracovní."

"Ale notak vždyť je na tebe moc brzy. Nemám náladu."

"Tak co bude, pustíš mě už?"

"Tak pojď. Ještě si budou sousedi něco myslet." Z donucení jsem ho pustil dovnitř.

"Díky."

"No tak co se děje?"

"No beru si dovolenou na dobu kdy máš uzavírku. Takže budeš muset buď to odevzdat poslíčkovi nebo to odnýst do nakladelství ty sám anebo když to dopíšeš dřív tak to bude pro oba snažší. Je na tvým rozhodnutí."

"Teda ty seš dobrej. Jsem autor bestcelerů a měl bych si rukopis odnýs sám do nakladelství?! Moment ty si bereš dovolenou? Počkej nepřesechl jsem se? Vždyť ty si neměl dovolenou.....no už hodně dlouhou dobu."

"Haha...opravdu vtipný. Už si potřebuju odpočinout."

"Počkej nemá to něco společnýho s tim, že se stebou rozešel?" Marek je bisexual, ale spíš je zaměřenej na muže. Vlastně teď když nad tím tak přemíšlim jednou jsem mu dohodil jednoho. Ale dlouho jim to nevdržolo. Ten druhej byl fakt idiot. Jednou se opil a zmlátil Marka. Vlastně jsem to do dnes nepochopil jak někoho jako je Marek mohl tak hrozně zbít. No, potom jsem Markovi hodně pomáhal. Kruci, proč najednou přemýšlim tak....ani nevim jak to popsat. No, ale nedivim se že potřebuje dovolenou. Byli spolu víc jak sedum let a hodně si rozuměli a opravdu bylo poznat jak se milujou. Tohle jsem jim záviděl. A je smůla, že se rozešli. Zase tak přemýšlím....kruci...

"Jak to víš? Že jsme se s Youkim rozešli?"

"No volal mi jestli by u mě nemohl dnes přespat. Ale bohužel nemůže..."

"Ale pročpak. Já si říkal že z tebe dnes nevyzařuje ta vražedná aoura."

"Haha..copak já mám nějakou vražednou auru? To je jenom když tě vidim, tak mám chuť vraždit. A co jsi zvědavej."

"Počkej, neříkej, že ten soused odvedle. No, musim uznat, že je roztomilej. Hned bych si ho vzal." To co řekl mě naštvalo. Chytl jsem ho za košili a vší silou jsem ho přimáčkl na zeď.

"Tak hele Kya se ani nedotkneš. Je ti to jasný? Ten je můj a jestli se ho dotkneš tak ti zpřerážím ruce."

"Ouuu...Tak takhle žárlit jsem tě už hodně dlouho neviděl. Doufám, že když ses takhle zamiloval tak nebudete mít problémi." Pustil jsem ho a on si srovnal košili.

"Promiň, nevim co to do mě vjelo."

"To nic. Jsi zamilovanej zase podlouhý době. Jsem rád."

"Dík. Tak já zkusim to napsat dřív. Myslim, že mi už zbývá pár kapitol. Takže do kdy to mám dopsat?"

"Děkuju ti. No do příští středy. Jestli by to šlo."

"Co bych pro tebe neudělal. Ještě něco?"

"Ne, to je vše." No připadá mi nějak sklesle. No co si budu namlouvat, taky bych se tak cejtil kdyby se semnou Kyo rozešel, ikdyž je to teprve druhej den co jsme spolu. Asi bych ho měl vyslechonout, on by to pro mě taky udělal.

"Marku máš čas?"

"Jo. Proč?"

"Pojď dáme si kafe. A vypovídáš se mi."

"S kafem souhlasim, ale tam to nemusíš. Vim, že tohle nesnášíš."

"Hele. Ty bys to pro mě taky udělal. Tak neremcej a pojď."

"Tak dobře. Děkuju ti."

*****

Konečně jsem to dopsal. Kruci vždyť je půlnoc. Musim už domů. Ještě, že je zejtra státní svátek. Aspoň si odpočinu. Dorazil jsem k metru. Kruci už nic nejede. To budu muset jít pěšky. Tak teda dnešek začal tak krásně, ale pokračoval na nic.

Ach...Konečně jsem došel. Už jsem ve výtahu. No Youshiak asi už spí tak ho nebudu rušit. Vystoupil jsem z výtahu. S hlavou skloněnou. Uprostřed cesty jsem ji zvedl a uviděl jak se Yoshiaky objímá s tim chlapem z minula. Byl jsem zaskočenej. Myslel jsem si, že to co říkal včera při našem milování tak byla pravda, ale co bych čekal. Vždyť oni dva se k sobě hodí víc než kdybych s Yoshiakim byl já. Ten muž je hezčí než já a je i mužnější. Měl jsem na krajíčku. Tak jsem přidal do kroku. Prošel kolem nich a na pozdravení od Youshiakiho jsem nereágoval a i celkově jsem ho ignoroval. Zahlédl jsem jeho výraz. Radči jsem hned vešel do svého bytu a v tý rychlosti jsem nechal ve dveřích klíče. Zul jsem se a šel hned do ložnice. Padnul jsem na postel a už jsem to nevydržel a spustili se mi slzy.

*****

"A jéje myslim, že jsem způsobil nedorozumění... Promiň. Ale to obětí mi pomohlo."

"No to ti děkuju, já tě uškrtim. Myslíš, že bys mě mohl už pustit?! Rád bych mu to vysvětlil. Vypadal smutně."

"Promiň, ale děkuju, že jsi mě vyslechl. A už půjdu. Jo nezapomeň do středy. Ano?"

"Jo a už padej. Tohle už nikdy neudělám. S dobrý skutky končim."

"Ale no tak, tak brzo? To ti to moc dlouho nevydrželo."

"Padej nedo tě uškrtim..."

Konečně odešel. Koukl jsem se ke Kyo(vím) dveřím. Nechal tam klíče. Rozešel jsem se ke dveřím, vzal jeho klíče a vešel. Uslyšel jsem nějaký zvuky, jakoby někdy vzlikal. Koukl jsem do obyváku a kuchyně...nikdo, vešel jsem do další místnosti a taky nikdo. Takhle jsem obešel ještě dvě místnosti až jsem našel ložnici. Uviděl jsem Kya jak leží v posteli a.....a brečí? Tak tohle mě mrzí.

"Kyo? Jsi v pořádku?"

"J-vzlik-jdi p-ryč."

"Proč? Chci ti to jenom vysvětlit...."

"Je mi to jasný.. Tak už prosím jdi pryč."

"Můžu si sednout?"

-----------------------------------------------
Napíšete mi co si o tom myslíte?? Velmi by jste mě tím potěšili :) jinak moc děkuju za vote :) a jsem opravdu ráda že se vám to líbí :)

Soused Od VedleKde žijí příběhy. Začni objevovat