"KERQNEL YİNE PİYASANIN ZİRVESİNDE!"
"KERQNEL ENFLASYONDAN ETKİLENMEYEN NADİR ŞİRKETLERDEN:"
"KERQNEL EL DEĞİŞTİRDİ."
"KERQNEL BU SEZON RAKİPLERİNİN GERİSİNDE KALDI."
"KERQNEL İFLASIN EŞİĞİNDE."
Kerqnel hakkında yaptığım 2 saatlik araştırma sonucu bazı gazete başlıklarına ulaştım.Görünüşe göre şu anki patronu şirketi eskisi kadar iyi idare edemiyordu.Garip olan ise yeni patronun kendisi hakkında basına bilgi sızdırmaktan kaçınmasıydı.Zengin ya da ünlü insanların tuhaf takıntıları beni gıcık ediyordu.Yok kulisimde Himalaya tuzu bulunsun,yok otelin 13. katında kalamam falan.Gerçekten birçok insanın bundan daha önemli sorunları vardı.
Artık uyumalıydım saat geç olmuştu.Yarınki karşılaşmayı çok merak ediyordum.
ERTESİ GÜN
Sabah masaya oturduğumda Matt yine yoktu.Annem merak ettiğimi düşünüp gece geç saatte sarhoş bir şekilde geldiğini söyledi.Şimdi içerde zıbarıyormuş kendisi.
Neyse benim bugün daha yapacak daha önemli işlerim vardı.Okulu asacak olmama rağmen şüphe uyandırmamak için yine çantamı alıp annemi öptüm ve sokağa çıktım.Pencerede bulduğum notu da her ihtimale karşı yanıma almıştım.Annem arkamdan kapıyı kapattığında koşarak ters yönde ilerlemeye başladım.Park biraz uzaktı ve benim de otobüse binecek param yoktu.
Gittikçe parka yaklaşıyordum.Umarım parkta tanımadığım biriyle karşılaşmam diye düşünüp koşarken sokağın köşesini döndüm ve BAM!
Kızın birine fena şekilde çarptım.İkimiz de yere düştük.Şimdi bir bu eksikti gerçekten.Kızı elinden tutup kaldırdım ve fark ettim ki bu yeni kızdı!Tam hayallerimdeki gibi bir karşılaşma(!).
Kız düşünce bileğini incitmişti ve bana var gücüyle çemkiriyordu:-Önüne baksana gerizekalı!Her şeyi mahvettin!
-Üzgünüm bilerek çarpmadım.Ve altı üstü düştün bu kadar abartma istersen!
-Gerçekten!Bugün katılmam gereken önemli bir bale resitalim var ve ben baş balerindim.Her şey boşa gitti,bütün o provalar,ezberler...
Kızcağız ağlamaya başlamıştı.Ben ise gerçekten kötü hissetmeye.
-Şey ben bilmiyordum.Gerçekten üzgünüm.En iyisi seni sokağın başındaki revire götüreyim.Belki bileğini sararlar.
-Minnettar olurum gerçekten.Umarım bileğim fazla şişmez.Ama neden okulun revirine gitmiyoruz ki hem geç kalıyoruz hem de daha yakın.
-Çünkü bebeğim şu an bakmakta olduğun bu yakışıklı genç kahraman gizli bir görevde!
(Tabi ki böyle demedim ama içimden de geçmedi değil yani)