Harry pov.
Dupa 1 an
A trecut un an!A trecut un an decand nu am mai vazut-o , decand nu am mai tinut-o in brate , decand nu i-am mai simtit buzele moi si catifelate peste ale mele , un nenorocit de 1 an, decand a preferat sa plece de langa mine!Nu am dormit nopti , ma gandeam doar la ea , daca e bine , daca ma mai iubeste.Am preferat sa fiu un om normal , sa imi continui facultatea.Am iesit din casa , m-am suit in masina si am plecat spre facultate.
-Hei frate, ce faci ? Ma intreaba Louis .Da baietii au decis si ei , ca asa e mai bine , sa mergem toti la facultate.
-Bine.Ii raspund simplu si cobor din masina.
-Ce ora ai ? Ma intreaba ca un prost uitandu-se la ghiozdanul meu.
-Biologie. Ii raspund si intru in scoala.
, am intrat in clasa.-Buna ziua , scuzati-ma de intarziere ! Spun prefacandu-ma serios.Ceea ce nu prea imi iesea.
-Domnul Styles ? Ma intreaba profa uitandu-se ciudat.
-Da,probleme?! Ii spun si ma indrept spre locul gol din ultima banca, era ..era Rebecca ?
-Rebecca ? Ii spun iar ea se intoarce cu fata .
-Nici aici nu scap de tine ? Ti-am zis dracu sa ma lasi in pace , nu ma mai baga in seama.
-De cand esti la facultatea asta ? O intreb eu si ii dau un fir de pe fata.
-De ce dracu te intreseaza pe tine ? Imi spune ea.
-Pentru ca nu te-am mai vazut , imi era dor de tine ! Ii spun.
Ea nu a mai zis nimic , si-a departat banca de a mea , si a stat linistita.Nu pot sa cred , chiar a crezut o proasta..a crezut ca am un copil cu Darly.
Dar tot a mea o sa fie.O vreau dinou.
Am iesit de la ora si m-am dus la cantina.Am vazut-o pe Rebecca la o masa cu un baiat..cu Luke , dusmanul meu.Cand eram mic , mi-a furat prima iubita , si am jurat ca o sa il urasc mereu , si acum mi-o fura si pe Rebecca ?M-am asezat la o masa , langa mine vine o fata.
-Buna eu sunt Beatrice,dar poti sa imi spui Beea! Imi spune acea fata.E blonda,cu ochii albastri,buzele perfecte.
-Sunt Harry! Spun si ii zambesc.
Rebecca pov.
A intrat Harry pe usa , mi-a fost foarte dor de el , dar trebuie sa fiu tare, nu ii pot cadea in brate.Se aseaza la o masa,langa el vine o fata.Ce cauta fufa aia acolo? Sunt geloasa?Nu pot fi geloasa!Dar gandurile imi sunt intrerupte de Luke.
-Rebecca, te simti bine ? Ma intreaba el putin speriat.
-Da, sunt bine Luke!ii spun si ii zambesc.
Dupa ore.
Am iesit pe usa scolii ,dar o mana ma opreste..e Ema..prietena mea cea mai buna , care ma intelege,dar sa nu credeti ca am uitat-o pe Delia, niciodata nu o sa o uit!
-Mi se pare mie sau esti pe combinatii cu Luke ? Ma intreaba si isi ridica o spranceana , razand.
-E foarte dragut Luke , dar inca nu l-am uitat pe Harry!
-Harry e un subiect inchis , si-a batut joc de tine ! Refati viata femeie ! Imi spune ea si rade, defapt incepem sa radem amandoua.Si uite cum apare si Luke.
-Va las singuri!ne spune Ema si pleaca , facandu-mi cu ochiul,doamne ,fata asta chiar e nebuna.
-Hei ! Imi spune Luke.
-Hei , Luke ! Ii spun si ii zambesc.
-Stii...as vrea sa te intreb daca..ai vrea sa fii cu mine , dar daca nu vrei , nu , nu e nici o problema ..imi spune el putin ingrijorat.
-Luke..ii spun dar el ma intrerupe.
-Inteleg , inca mai simti ceva pentru Harry , te inteleg.Imi spune si isi pune mana la ceafa.
-Doar taci ! Ii spun si il sarut.
-Asta inseamna ca? Ma intreaba el fericit.
-Asta inseamna ca suntem impreuna ! Ii spun si il mai sarut odata.Are dreptate Ema , trebuie sa il uit pe idiotul ala.
-Mergem ? Ma intreaba el.
-Da, dar nu vreau sa stau singura ..as putea sa vin la tine ? Il intreb.
-Desigur,printesa mea!imi spune si imi deschide usa ca sa intru in masina.Printesa imi zicea si Harry,imi e asa dor de el.Am ajuns la casa lui Luke.Am coborat din masina , si am intrat in casa.
-Buna ziua ! O salut eu pe mama lui Luke.
-Buna frumusete ! Imi spune ea.
-Mama, Rebecca o sa stea aici cateva zile , sau de tot ! Ii spune mamei lui si dupa se intoarce la mine lundu-ma stil mireasa.
-Voi doi , formati un cuplu ? Ne intreaba ea cu un ranjet pe fata.
-Da , ea este noua mea iubita! Ii spune iar ea ne raspunde.
-Ce ma bucur pentru voi ! Ne spune ea si ne imbratiseaza.
Ne.am dus sus in camera , mi-am luat un tricoul de-a lui Luky (asa il alint eu ) si m-am pus in pat , asteptandu-l pe el sa iasa de la dus.
A iesit , sa pus in pat .-Ce ma bucur ca esti a mea ! Imi spune si ma saruta pe frunte.
-Si eu ma bucur ca esti al meu ! Ii spun si simt cum ochii imi sunt grei , si adorm.
Heii lumee! 😂
Dada,asta este continoarea de la THE END de pe contul BiiAncaMihaElla , am avut o mica problema in legatura cu contul , si mda..a trebuit sa imi fac altul ! Pareri ? Sterg ? Sau continui ?
andapatricia123 sper ca o sa imi mai fi alaturi ! Te pup !
Si pe voi , ceilalti !
Pareri ?Va pup !
Maria ❤❤
CITEȘTI
THE END
Random"Am preferat sa sufar..decat sa stiu ca am un demon langa mine " -Rebecca "Si chiar credeai ..ca eu tin la tine ?"-Harry Se vor intelege ,cei doi ? Vor mai fii ca inainte ?Harry e un incapatanat , Rebecca la fel , se potrivesc prea mult , dar ei...