Capitolul 11

27 4 2
                                    


Rebecca pov.

Mi.am deschis incet ochii , si am clipit de cateva ori !Cineva ma tinea strans in brate , e Harry !Stiu ca e treaz pentru ca ma gadila incet pe burta

-Buna dimineata Harry ! Ii spun si zambesc

-Neata ! Imi spune si se ridica pe un cot ,ca sa ma sarute pe nas.

-Scuze pentru aseara ! Imi spune si se uita in jos ,punandu.si mana la ceafa.

-De ce imi amintesti de asta ,Harry ?Gata..nu mai vreau sa aud,si nu mai vreau sa ma cert ! Ii spun ,am ochii inlacrimati.

-Iubito ,te iubesc atat de mult ! Imi spune si rade incet.

-De ce razi ? Ii spun.

-Esti cea mai frumoasa ! Imi spune.

-De ce ra- .Nu am apucat sa termin ,pentru ca Harry mi.a raspuns.

-taci ! Imi spune si ma saruta.

M.am ridicat din pat si am urcat lenesa scarile.Mi.am luat cateva haine din bagaj ,o pereche de egari negri ,un tricou

-Harry , azi ma duc la dansuri ! Ii spun in timp ce imi prind parul intr-o coada de cal.

-Nu mergi asa ! Imi spune.

-De ce nu ? Ii spun confuza

-Iti iese in evidenta fundull !imi spune si arata spre egari.

-Harry , nu sunt baietii acolo! El doar si.a dat ochii peste cap si a oftat.

-Sa mergem ! Imi spune si ma ia de mana.

----

Am ajuns in fata salei de dans.

-Unde te duci ?pana vii sa ma iei ? Il intreb

-Ma vad cu baietii ! Imi spune simplu.

-Pa ! Ii spun si il imbratisez.

Am intrat in sala si fetele au sarit pe mine si am cazut una peste alta pe saltele.

-Ce dor ne.a fost de tine ! Imi spune Bea.

-Si mie de voi toate ! Le spun si le sarut pe obraz pe fiecare.

-Hei ,Oana ! Ii spun profesoarei.

-Buna Rebecca ! Imi spune si ma imbratiseaza.

Am inceput sa dansam ,ma simt atat de bine cand dansez.Dupa ce am dansat ,ne.am asezat toate intr.un cerc.

-Capritele , maine avem concurs ,trebuie sa rupem scena ! Ne spune Oana.

-Pai si costumele ? O intreb eu.

Ea sa dus pana in vestiar si a adus o punga mare si niste cutii.Ne.a impartit la fiecare cutiile , si niste pungi mai mici.Am deschis cutia si erau niste adidasi cu Led.

-Ii adorr ! Spun eu.In punga era costumul.O salopeta neagra , pe corp ,stramta,cu un decolteu pe spate.

-Acum duceti.va acasa si odihnitiva !ne spune Oana.

-Am uitat sa va spun ca daca ne calificam cu locul 1 ,2,3..mergem in Canadaa ! Ne spune ea cu un zambet imens.

-Sigur o sa ne calificam ! Le spun eu.

Am iesit din sala si l.am sunat pe Harry.Dar nu raspundea.Am asteptat 5 minute ,si am sunat iar.

Apel

-Pot sa stiu si eu de ce dracu nu raspunzi la telefon ?!! Ii spun nervoasa.

-Linisteste.te ..e muzica tare ! Imi spune.

-Acum vino dracu sa ma iei ! Ii spun.

-In 10 minute sunt acolo ! Imi spune si inchide razand.

----
Am ajuns acasa si m.am trantit in pat.M.am uitat la un film cu Harry.Harry sa ridicat din pat.

-Ma duc sa fac un dus !Vii cu mine ? Imi spune si da dintr-o spranceana,zambind pervers.

-Pervers mai esti Styles! Ii spun si arunc cu o perna in el.

-Perversul tau ! Rade el.

-Aham!Dute odata sa iti faci dus ! Ii spun.

Dupa ce a iesit din dus ,m.am dus eu sa fac ..Dupa m.am schimbat in pijamale ,si aveam emotii pentru maine ! Stiu ca o sa fie bine ! Pana acum toate trofeele sunt de locul 1 ! Am avansat mult !
, am simtit doua brate cum imi inconjoara talia ! Mi.am inchis ochii si am adormit !

Sper sa va placa !
Faza cu concursul e adevarata ..am concurs cu dansurile pe 21,si daca ne calificam ,cum am mai spus ,ajungem in Canada!Am emotii ! Tineti.mi pumnii ! Va iubesc multt de tot !
Apasati si voi pe steluta aia 😂😂
Si pareri va rogg !❤

THE ENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum