-Tati ,tati,vleau sa ma pupi ! Ii spune Darcy lui Harry.
-Printesa mea ,mica ! Spune Harry si o saruta pe obrajorii ei rozali.
-Sunt male ! Spune Darcy.
-Esti cea mai male ! Se prosteste HarryRebecca pov.
Mi.am deschis ochii ,si m.am ridicat in fund.Nu stiu de ce tot o visez pe Darcy!Este placut sa visez ca o sa am o familie cu Harry !
Harry isi deschide usor ochii si se uita la mine.-Esti bine ? Imi spune.
-Sunt foarte bine ! Ii zambesc.
Sa ridicat si el in fund si ma imbratisat.-Te iubesc ! Imi spune si imi saruta gatul.
-Si eu te iubesc ! Ii spun
M.am ridicat din pat si m.am dus spre dulap sa ma imbrac.Pentru ca mai sunt doua ore si trebuie sa fiu la concurs.
Mi.am luat o pereche de pantaloni de trening si un tricou negru.
Am iesit din casa si ne.am indreptat spre concurs.-----
Am ajuns ,am coborat din masina si le.am vazut pe celelante fete,cu Oana.-Hei! Le salut eu.
-Buna ! Imi spune Oana.
-Duceti.va sa va schimbati ,pentru ca voi intrati primele ! Ne spune Oana.
Ne.am dus in vestiarul de acolo.Mi.am luat cu grija costumul,si apoi adidasi cu Led (Led= luminite pe talpa).Parul l.am lasat pe spate.
Am iesit toate din vestiar si ne.am dus in culise.L.am vazut pe Harry ,care era in primul rand ,cu Liam,Louis,Zayn,Niall,Katty si Ema.
-Acum sa intre in scenaaa fetelee de la DansArt ! Striga o femeie.
Toate am alergat , si ne.am dat peste cap in aer..asta e intrarea noastra.Sper sa cucerim juratii si publicul ! Am inceput sa ne miscam pe melodie ,energic.Simteam ca sunt doar eu pe scena.Simteam ca scena e a mea.Si trebuie sa castig ! Publicul ne aplauda ,juratii sunt uimiti de scheme ,si de dans..este o senzatie ..care as vrea sa o traiesc mereu.Ii vad pe Harry ,si baietii cum ne aplauda ,si simt mandria lor !Vrem sa castigam ! Dupa ce am terminat ,si am facut poza de final ,am auzit publicul cu striga:
-DansArt,DansArt,DansArt ! Sunt asa de fericita !
Am coborat jos de pe scena ,cu fetele.
Harry ma astepta la usa de iesire din culise.-Sunt foarte mandru de tine ! Imi spune Harry si ma imbratiseaza strans.
-Si noi ! Imi spun baietii si ma imbratiseaza toti.
-Ai foast foarte tare ! Imi spune Katty.
-Te iubim ! Imi spune Ema si ma imbratiseaza.
-Multumesc,si eu va iubesc ! Spun eu.
Ne.am pus jos pe scaune ,si asteptam sa zica cine sa calificat.
-Locul 1 este luat dee...DANSART !!!! Striga femeia de pe scena
Nu imi venea sa cred !Noi am luat trofeul ?Ne.am calificat ? Am inceput sa plamg de fericire.Am urcat in fuga toate pe scena si am facut un cerc.Am pus toate o mana si le.am ridicat in aer strigand tare.
-DansArt!!
Publicul inca ne striga numele ,si i.am putut vedea pe baieti cum fluierau.
Mi.a dat un microfon.
-Cum va simtiti?ne intreaba cineva din juriu.
-Suntem cele mai fericite !Inca nu ne vine sa credem ca am luat locul 1 ! Am spus si am ridicat trofeul in semn de victorie.
-----
Am ajuns acasa si mi.am facut un dus ..-Bravo ! Imi mai spune odata Harry si ma imbratiseaza.
-Multumesc iubire ! Ii spun si il sarut.
Ne.am dus sus in camera si ne.am pus la somn.Pentru ca sunt foarte obostita.Hei,Hei !
Capitolul 12 !
Sper sa va placa !
Si sper sa fie asa si cand o sa am concursul,sa luam locul 1 !
Va iubesc mult !
Pareri ?❤
CITEȘTI
THE END
Acak"Am preferat sa sufar..decat sa stiu ca am un demon langa mine " -Rebecca "Si chiar credeai ..ca eu tin la tine ?"-Harry Se vor intelege ,cei doi ? Vor mai fii ca inainte ?Harry e un incapatanat , Rebecca la fel , se potrivesc prea mult , dar ei...